سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
علمای یمن

حوزه/ انجمن علمای یمن اقدام آمریکا در قرار دادن انصارالله در لیست سازمان تروریستی را محکوم کرد و افزود: اینگونه اقدامات جنایتکارانه بیانگر رسوایی سیاسی آمریکاست.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، انجمن علمای یمن اقدام آمریکا در قرار دادن انصارالله در لیست سازمان تروریستی را محکوم کرد و افزود: اینگونه اقدامات جنایتکارانه بیانگر رسوایی سیاسی و گامی جنون آمیز آمریکاست که عواقب سختی برای ترامپ و دولت آمریکا دارد.

این انجمن تأکید کرد: اینگونه تصمیمات تنها بر عزم و قدرت ملت یمن می افزاید و موجب مقابله با خطر و مبارزه با خودکامگی آمریکا و حمایت و تبعیت از رهبری انقلاب یمن و رهبران نظامی آن می شود و انگیزه بزرگی را برای حضور بیشتر و قدرتمند در جبهه ها به وجود خواهد آورد.

آمریکا بر پایه تروریسم، وحشی گری و جنگ های کشتار جمعی بنیان نهاده شده

علمای یمن ادامه دادند: آمریکا، اصل و خود تروریسم است و بر پایه تروریسم، وحشی گری و جنگ های کشتار جمعی بنیان نهاده شده و علیه ملت خود مرتکب تروریسم، خشونت و وحشی گری می شود.

بزرگترین تهدید برای امنیت جهانی و اسلامی خود آمریکاست

انجمن علما استقبال دولت مستعفی و فراری یمن از این تصمیم را دلیلی جدید بر مزدوری و وابستگی آنها به آمریکا دانست و افزود: بزرگترین و خطرناکترین تهدید برای امنیت جهانی، اسلامی و ناوبری بین المللی خود آمریکاست که خوب می داند برای اجرای سیاست های خصمانه و برنامه های توسعه طلبانه خود بهانه و توجیه بیاورد.

انجمن علمای یمن مسئولیت پیامد های اخلاقی، سیاسی، تاریخی و نظامی و امنیتی و اقتصادی این تصمیم را به عهده آمریکا و موافقان این تصمیم دانست و علما، حکیمان، عقلا و نخبه های امت و تمامی نهاد ها و سازمان های فکری، علمی و پژوهشی را اعلام موضع آشکار و صریح در قبال سیاست ظالمانه آمریکا دعوت کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha