جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حزب الله

حوزه/ حزب الله لبنان با صدور بیانیه ای اقدام آمریکا در قرار دادن جنبش انصارالله یمن در لیست تروریسم را محکوم کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، حزب الله لبنان با صدور بیانیه ای اقدام آمریکا در قرار دادن جنبش انصارالله یمن در لیست تروریسم را محکوم کرد.

متن بیانیه به شرح زیر است:

ایالات متحده آمریکا به مشارکت، حمایت و پشتیبانی از متجاوزان ظالم علیه یمن اکتفا نکرد، بلکه وزارت امور خارجه آن از تصمیم خود برای قرار دادن جنبش انصارالله در لیست سازمان تروریستی خبر داد و همچنین سید عبد الملک بدر الدین الحوثی رهبر انصارالله ، سید عبد الخالق بدر الدین الحوثی و سید عبد الله یحیی الحکیم  را در این لیست قرار داد.

این تصمیم آمریکا، اقدامی جنایتکارانه در جهت هدف قرار دادن روحیه ملت مجاهد یمن و پایداری رهبر آن است تا محاصره ظالمانه و تجاوز جنایتکارانه خود را تکمیل کند.

مسئولیت کامل تمامی این جنایت ها و نتایج انسانی و بهداشتی آن در تمامی سطوح به عهده آمریکاست.

این جنایت های آمریکا و اقدامات خصمانه مشابه آن که پیشتر جنبش های مقاومت در منطقه را هدف قرار داده، تلاشی است برای مجازات تمامی کسانی که با سلطه گری و سیطره آمریکا بر سرنوشت منطقه و ثروت ها و اختیارات ملت های آزاده مخالف هستند و اشغالگری صهیونیست ها در فلسطین و حرکت در مسیر عادی سازی روابط با رژیم اسرائیل را نمی پذیرند.

 حزب الله به شدّت این اقدام خصمانه و ظالمانه را محکوم کرده و با جنبش انصارالله و رهبر شریف و شجاع آن اعلام همبستگی می کند و تأکید می کند که این اقدام آمریکا بر ثبات و انسجام جنبش انصارالله در دفاع از ملت یمن و سرزمین و منابع و گزینه های ملّی خواهد افزود.

جنبش انصارالله طی سال های طولانی پرچم دفاع از ملت مظلوم یمن را به دست داشته و در برابر ابزار تجاوز و ویرانی آمریکایی سعودی مقاومت و پایداری کرده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha