جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
سید عبد الملک بدر الدین الحوثی رهبر انصارالله یمن

حوزه/ سید عبد الملک بدر الدین الحوثی گفت: ظلم آمریکایی و اسرائیلی، تهدید خطرناکی برای دین، امنیت، آزادی و کرامت امت به شمار می رود.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، سید عبد الملک بدر الدین الحوثی رهبر انصارالله یمن در مراسم شهادت حضرت زید بن علی (ع) با بیان اینکه ما با ظلم و ستم آمریکا و اسرائیل و اذناب آن، اول با بصیرت و سپس با جهاد برخورد می کنیم، افزود: در تعیین اولویت ها و مقابله با حملات دشمن نیازمند بصیرت هستیم.

وی ادامه داد: جایگزین بصیرت، کوری و عدم آگاهی است و هر کس بصیرت نداشته باشد، گمراه خواهد شد.

ظلم آمریکا و اسرائیل، تهدید خطرناکی برای دین، امنیت، آزادی و کرامت امت به شمار می رود

الحوثی با بیان اینکه ظلم و ستم آمریکا در تمامی زمینه ها امت را هدف قرار می دهد، گفت: ظلم آمریکا و اسرائیل، تهدید خطرناکی برای دین، امنیت، آزادی و کرامت امت به شمار می رود و در ائتلاف رژیم آل سعود با آمریکا و اسرائیل شکی وجود ندارد.

تجاوز علیه یمن در جهت منافع آمریکا و اسرائیل است

رهبر انصارالله تصریح کرد: تجاوز علیه یمن و توطئه هایی که علیه کشور های منطقه انجام می گیرد، در جهت منافع آمریکا و اسرائیل است و جنایت های مرتکب شده علیه ملت یمن به اندازه ای رسیده است که ایالات متحده آمریکا نمی تواند بر آن سرپوش بگذارد.

وی ادامه داد: کتاب الهی به ما اجازه نمی دهد که در برابر تجاوز و محاصره ملت مان، ساکت بنشینیم و ممکن نیست در مقابل ظلم و ستم آمریکا و اسرائیل سکوت کرد، این دو رژیم به امت ما از فلسطین تا یمن ظلم می کنند.

سید بدر الدین الحوثی با اشاره به اینکه ما گزینه خود را انتخاب کرده و با بصیرت تصمیم خود را گرفتیم، بیان داشت: اگر در نبرد کوتاهی می کردیم، پایگاه آمریکایی و اسرائیلی و انگلیسی در صنعا و استان های مختلف مستقر می شد. کسانی که فریب نیرو های ائتلاف متجاوزی را می خورند، قربانی منافع آمریکا و انگلیس می شوند.

تمامی کشور را آزاد کرده و آزادی و استقلال را برای یمن ضمانت می کنیم

رهبر انصارالله یمن با تأکید بر اینکه تمامی کشور را آزاد خواهیم کرد و تمامی مناطق اشغال شده توسط ائتلاف متجاوز را باز پس خواهیم گرفت، افزود: برای کشورمان تضمین خواهیم کرد که آزاد و مستقل شود و تسلیم اشغالگری یا تحت الحمایگی نشود.

وی در پایان تصریح کرد: به مقابله علیه ائتلاف متجاوز سعودی ادامه خواهیم داد و خواری و ننگ دامن کسانی که سکوت کرده و تسلیم شدند را می گیرد و ملت ما آزاد و عزّتمند خواهد شد و دست به دامن آل سعود و آل نهیان نخواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha