جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
رهبر انصارالله یمن

حوزه/ رهبر انصارالله یمن تاکید کرد: آمریکایی ها چندین تن بمب می ریزند و هزاران نفر را می‌کشند و سپس مقداری کمک انسانی می‌کنند تا اینگونه به مردم القا کنند که بشردوست هستند.

به گزارش سرویس بین المل خبرگزاری «حوزه»، عبدالملک بدرالدین الحوثی رهبر انصارالله یمن در اجتماع میلیونی مردم در صنعا به مناسبت عاشورای حسینی با اشاره به اینکه ملت یمن با سرکشی سعودی ها زیر نظر دولت آمریکا روبرو است، افزود: سعودیها می خواهند که همه چیز یمن تحت سلطه و خواسته آنها باشد و این امر را هرگز نمی توانیم نمی پذیریم.

رهبر انصارالله یمن خاطرنشان کرد: آنچه رژیم سعودی امروز از ما می خواهد، قبول بردگی و خفت و خواری و اهانت است. کشور ما امروز مورد تجاوز و تعدی قرار گرفته است و هدف این است که همه اصول و ارزش هایش را بگیرند.

وی یادآور شد: ملت یمن به علت پایبندی به اصول و مبانی و آزادی خویش و حق خود در برخورداری از استقلال به شکل های مختلف هدف قرار گرفته است.ما نمی توانیم قبول کنیم که دنیا و آخرت خود را با تسلیم شدن و بردگی برای مجرمان فاسد و مستکبر از دست بدهیم.

* ائتلاف سعودی هزاران یمنی را به قتل رسانده است

سید عبدالملک الحوثی با اشاره به ائتلاف تحت فرماندهی عربستان در حمله به یمن گفت: آنها هزاران شهروندان یمنی را به قتل رسانده اند، با تکبر و غرور و سرکشی خون مردم یمن را می ریزند و در سایه این وضعیت، اعتقاد راسخ ما به ضرورت مقابله با آنها دوچندان می شود.

رهبر انصارالله یمن افزود: رژیم سعودی امروز شعار نفاق و دو رویی را در جهان اسلام دنبال می کند و اصول و مبانی امت اسلامی را هدف قرار داده و از بین می برد.

وی تاکید کرد: ما براساس فطرت و عقیده خویش هرگز سر تسلیم فرود آوردن در برابر سرکشان را نخواهیم پذیرفت.

رهبر جنبش انصار الله یمن افزود: ما پیرو اسلام هستیم و این فرضیه دینی ما است که تن به خواسته سلاطین ظلم و جور، سرکشان و فاسدان و مجرمان ندهیم و درقبال آنها ساکت ننشینیم.

* با تکیه برمنش و روش امام حسین(ع) پیروز می شویم

وی تاکید کرد: اصول واقعی اسلامی که حضرت امام حسین (ع) منادی آن بودند، همان چیزی است که امت اسلامی با تکیه بر آن می تواند به آزادی و استقلال خویش دست یابد.

رهبر جنبش انصار الله یادآور شد: اگر همه ما عملا مومن هستیم نباید از آنها هراسی به دل راه دهیم و باید با جدیت تمام با آنها مقابله کنیم.

وی با اشاره به فعالیت سعودی ها در سایه فرقه وهابی تکفیری و تلاش این رژیم برای فاسد کردن افراد و تهی کردن اخلاقی مردم گفت: انسان صادق نمی تواند در برابر این همه سرکشی سکوت کند.

سید عبدالملک الحوثی افزود : ما از آزادی و انسانیت و کرامت و عزت خویش دفاع می کنیم و اگر تسلیم شویم؛ ملتی بدون کرامت و شرف و عزت خواهیم بود.

وی خاطرنشان کرد: ما براساس نهضت و اصول و آموزه های امام حسین (ع) حرکت می کنیم و امروز با آزمون الهی روبرو هستیم.

* آمریکا مردم را می کشد و خود را منجی معرفی می کند

رهبر انصارالله یمن تصریح کرد: آمریکایی ها زشت ترین جنایت ها را مرتکب می شوند، می کشند و سپس سعی دارند خود را منجی معرفی کنند. آنها تلاش می کنند با جلوگیری از خشم ملت ها آنها را در حالت بی حسی قرار داده و سپس هدف قرار دهند.

وی در اشاره به جنایت های بیشمار متجاوزان سعودی در عربستان از جمله حمله به مراسم عروسی و بازارها و تجمع های مردمی گفت: جنایت اخیر جنگنده های سعودی علیه مراسم عزاداری در سالن بزرگ شهر صنعا غیرمنتظره نبود.

رهبر جنبش انصار الله یمن افزود: آمریکایی ها چندین تن بمب می ریزند و هزاران نفر را می کشند و سپس مقداری کمک انسانی می کنند تا اینگونه به مردم القا کنند که بشردوست هستند.

* به حمله سعودی پاسخ می دهیم

وی در اشاره به لزوم پاسخ دادن به حمله اخیر سعودیها به مراسم عزداری در شهر صنعا تاکید کرد: این حادثه پاسخی شرافتمندانه را ایجاب می کند زیرا اگر برخی سست برخورد کنند و آن را نادیده بگیرند؛ مردم باید منتظر جنایت های فجیع بیشتری باشند و آنها سپس همین روش را نیز برای توجیه جنایت خود تکرار خواهند کرد.

عبدالملک الحوثی با اشاره به تلاش سعودیها و هم پیمانان آنها برای لاپوشانی جنایت صنعا و فرار از مسئولیت این جنایت گفت: آنها با طرح این مسئله که حادثه چطور روی داد و چه اتفاقی افتاده است؟! تلاش کردند و هیاهو به راه بیاندازند تا اصل قضیه کم اثر شود و واکنش مردمی کمتری به همراه داشته باشد زیرا آمریکا نمی خواهد که ملت ما وارد عمل شود.

رهبر جنبش انصار الله یمن گفت: از همه کسانی که در کنار ملت یمن ایستادند و در صدر آنها حزب الله و سید حسن نصرالله دبیرکل آن که موضعی برادرانه و انسانی گرفتند، تشکر می کنیم و خود را همراه با محور مقاومت، امت واحدی در برابر طاغوت می دانیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha