جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سیداحمد حسینی خراسانی

حوزه/ عضو جامعه مدرسین گفت: امروز بدترین جنایت در یمن صورت می گیرد و ابرقدرت ها و نهادهای حقوق بشری در دنیا سکوت اختیار کرده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین حسینی خراسانی، پیش از ظهر امروز در مراسم روز هشتم دهه اول محرم که با حضور حضرت آیت الله مکارم شیرازی، آیت الله مقتدایی و اقشار مختلف مردم، در مدرسه امیرالمؤمنین (ع) قم برگزار شد، گفت: بازخوانی سخنان امام حسین(ع) برکات زیادی در ابعاد اخلاقی، سیاسی و اجتماعی دارد.

عضو جامعه مدرسین حوزه با بیان اینکه بعُد مهم این گونه جلسات بیان سخنان مفید و ذکر مصائب سالار شهیدان امام حسین(ع) است، افزود: ذکر مصیبت مهمترین عنصر این نوع جلسات است اگر بیان نشود، قطعاً جلسه مفیدی نخواهد بود.

وی ادامه داد: دنیای که امروز در آن قرار داریم از سفاکیت بی نظیری برخوردار است و آن هم مسئله یمن و کشتارمردم بیگناه این کشور است.

 حجت الاسلام و المسلمین حسینی خراسانی  گفت: امروز بدترین جنایت در یمن صورت می گیرد و ابرقدرت ها و نهادهای حقوق بشری در دنیا سکوت اختیار کرده اند.

عضو جامعه مدرسین حوزه با بیان  این که سکوت  مسلمان در برابر جنایت آل سعود و وهابیت جایز نیست گفت: جنایتی که در یمن شاهد هستیم، بدست کسانی در حال وقوع است که روزی خود را خادم الحرمین می نامیدند.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی خراسانی گفت: وهابیت امروز ادامه دهنده افکار شیطانی یزیدی و معاویه است، ولی فرق آن با فجایع گذشته این است که این جنایت ها به صورت دیگر درحال به وقوع  پیوستن است.

عضو خبرگان رهبری تصریح کرد: عاشوار یک پیام دارد و آن پیام شعار آزادی خواهی و مبارزه با ظلم و ستم و «هیهات منا الذله» است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha