پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کد خبر: 396201
۲۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۷
حجت الاسلام سید مرتضی فاطمیان

حوزه / کارشناس علوم دینی با تاکید بر تقویت خط مقاومت گفت: امروز یمن به گورستان آل سعود تبدیل شده است.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام سید مرتضی فاطمیان در گردهمایی بزرگ عزاداران حسینی که امروز در شهرستان اقبالیه برگزارشد ضمن تسلیت ایام شهادت امام حسین(ع) گفت: سیدالشهدا (ع)  و یاران با وفایشان، به همراه اهل بیت خود در آن صحرای سوزان کربلا در برابر ظلم وستم ایستاد  و حتی در آن شرایط سخت نماز اول وقت را ترک نکردند که این درسی بزرگ برای همه مسلمانان وآزادی خواهان می باشد.

کارشناس علوم دینی  در ادامه به مسائل مختلف درخاورمیانه و جنایات وحشیانه  رژیم آدمکش وکودک کش سعودی درمنطقه بیان داشت: آل سعود با شکست در مقابل جبهه حق در یمن، بحرین و سوریه نفس های آخر خود را می کشد.

احجت الاسلام فاطمیان خاطرنشان کرد: عربستان در سال های اخیر با کمک کشورهای استکباری ظلم های فراوانی نظیر کشتن مسلمانان، از بین بردن زیرساخت ها را به برخی کشورهای اسلامی روا داشت که این جنایات در نهایت موجب نابودی خودشان خواهد شد.

وی با اشاره به جنایت اخیر آل سعود اظهار کرد: ارتکاب چنین جنایت‌های وحشیانه‌ای از سوی آل سعود به نابودی آن‌ها منجر می‌شود، و امروز مقاومت یمن قدرت مقابله موشکی را در برابر آل سعود را  دارد.

این پژوهشگر دینی  خاطرنشان کرد:  آل سعود در آینده ضربه سنگینی را بابت ارتکاب چنین جنایت‌های وحشیانه‌ای در یمن خواهد خورد، و مقاومت مردم یمن در برابر آل سود مقدمه‌ای برای تحولات بزرگ در منطقه و بسترسازی برای مقاومت‌های دیگر است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha