شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام توکل استاد اخلاق

حوزه / در حال حاضر آل سعود با توان مالی بسیار بالا در حال مبارزه با شیعه بوده و وهابیها با تمام توان بر ضد شیعه کار می کنند

به گزارش خبرگزاری «حوزه»از مازندران، حجت الاسلام و المسلمین توکل، امروزدر جمع طلاب مدرسه حضرت آمنه فریدونکنار با اشاره در پیش رو بودن ایام محرم اظهارداشت: با این که در عاشورا با آن که همه یاران امام حسین(ع)کشته شده و تنها دو انسان برجسته به نام امام سجاد(ع)  و حضرت زینب (س) باقی ماندند، ولی می بینیم این روز بزرگ تا به حال باقی مانده و مورد تحریف قرار نگرفته است اما در واقعه غدیر که این همه مردها بودند ، تحریف صورت گرفت.

نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری افزود: حساس بودن به جریان عاشورا و همتی را که برای عاشورا به کار گرفته شد، باعث زنده ماندن عاشورا گردید که متاسفانه این فعالیتها برای غدیر صورت نگرفت .

وی در ادامه تصریح کرد: در حال حاضر آل سعود با توان مالی بسیار بالا در حال مبارزه با شیعه بوده  و وهابیها با تمام توان بر ضد شیعه کار می کنند و هر روز با تکیه بر کارهای ما و در لابلای کتابهای ما ،  با تکیه بر روایات ضعیف السند بر مااشکال وارد می کنند و می گویند شیعه مبنا و کارش این  انحرافات است .

وی تاکید کرد: باید عزاداریهای امام حسین (ع ) را درست هدایت کرده و نگذاریم به انحراف کشیده شود . شما طلبه ها وظیفه دارید با استفاده از فقه و اصول و ادبیات عرب، مطالب را به اندازه عقول مردم به آنها رسانده تا بتوانید بگویید سرباز امام زمان (عج ) هستید . 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha