پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام و المسلمین حسینی مازندرانی تولیت حوزه و مسجد امام حسین(ع) شهرری

حوزه/ تولیت مدرسه علمیه امام حسین(ع) شهر ری، گفت: در ضرورت حضور طلاب و حوزویان در فضای مجازی، تردیدی نیست، اما این حضور باید هدفمند و با برنامه ریزی مشخصی باشد.

حجت الاسلام والمسلمین سیدرضا حسینی مازندرانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، در خصوص لزوم حضور هدفمند طلاب و حوزویان در فضای مجازی، اظهار داشت: این کار باید به صورتی باشد که هدف مشخصی دنبال شده و برای تحقق این امر باید مسئولان مربوطه در حوزه ها، برنامه مشخصی را تعریف کنند.

وی افزود: امروز مردم جامعه، با شبهات مختلفی روبرو می شوند، که لازم است، حوزه های علمیه و طلاب برای پاسخ گویی به این مسائل وارد شده و البته یکی از بهترین فرصت ها برای انجام این وظیفه، فضای مجازی است.

تولیت مدرسه علمیه امام حسین(ع) شهر ری، خاطرنشان کرد: بسیاری از شبهات نیز از طریق همین فضای مجازی مطرح می شود که به همین دلیل نیز، طلاب باید در این عرصه ها حضور داشته و شبهات را از ذهن مردم، برطرف کنند؛ البته حضور طلاب و روحانیون در عرصه فضای مجازی باید به صورت هدفمند و با برنامه ریزی مشخصی باشد.

وی تأکید کرد: طلاب نه تنها باید به فکر پاسخ گویی به شبهات در فضای مجازی باشند، بلکه باید فراتر از آن، توانایی خود را برای پاسخ گویی به سؤالات مردم دنیا با زبان های مختلف بالا برده و به شبهات تمام تشنگان حقیقت و اسلام حقیقی، پاسخ دهند.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی مازندرانی، گفت: فضای مجازی در کنار تمام بدی هایی که برای آن تصور می شود و به نوعی تهدیداتی که دارد، فرصتی را نیز برای ما ایجاد کرده که از طریق آن، به نشر معارف اهل بیت(ع) بپردازیم.

تولیت مدرسه علمیه امام حسین(ع) شهر ری، در پایان تأکید کرد: در خصوص ضرورت حضور طلاب و روحانیون در عرصه فضای مجازی تردیدی نیست و از این رو طلاب باید با درک این ضرورت، بر دانش و علم خود را برای حضور قدرتمند و هدفمند در فضای مجازی، بیافزایند.

۲۹/۳۱۳

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha