پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام  و المسلمین محمد جعفر منتظری

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین محمد جعفر منتظری با تاکید بر اینکه پرونده های فضای مجازی رو به افزایش است گفت: امروز باید مدیریت فضای مجازی از داخل کشور انجام شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از بیرجند، حجت الاسلام  و المسلمین محمد جعفر منتظری، امروز در حاشیه سفر به خراسان جنوبی  در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت فضای مجازی گفت: امروز متاسفانه فضای مجازی یکی از خطرات بزرگی است که جامعه را تهدید می کند که به صورت رها شده در اختیار دشمن است.

دادستان کل کشور با احساس تاسف از حرکت کند در زمینه مدیریت فضای مجازی اظهار کرد: متاسفانه حرکت مسئولان در  مدیریت فضای مجازی کند است و باید  شتابی که دشمن در این زمینه دارد و نسل جوان را تهدید می کند ، کنترل کرد.

وی تاکیدات  مقام معظم رهبری بر مدیریت فضای مجازی  را مدنظر قرار داد و خاطرنشان کرد: البته مسئولان دولتی و اجرایی به دنبال ساماندهی  این بخش هستند که  این مهم باید شتاب بگیرد.

حجت الاسلام منتظری با تاکید بر اینکه باید جلوی آسیب های فضای مجازی را گرفت افزود: در جلوگیری از آسیب های فضای مجازی باید مدیریت درست و دقیقی شود  که تنها راه آن ایجاد یک فضای مجازی ملی است که مدیریت آن را نظام جمهوری اسلامی ایران داشته باشد.

وی  در این زمینه از وجود پروند های زیاد جرائم فضای مجازی خبرداد و افزود: باید در محتوای فضای مجازی دقت بیشتری داشت، چرا که پرونده های جرائم فضای مجازی بسیار است و در هر هفته تعداد زیادی از شبکه ها فیلتر و بسته می شود اما کار اساسی این است که فضای مجازی را خودمان مدیریت کنیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha