جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام و المسلمین سید رحیم توکل

حوزه/ عضو خبرگان رهبری خواستار اهتمام ویژه برای جهانی کردن فرهنگ و پیام ماندگار غدیر با ابزار رسانه و فضای مجازی شد.

حجت الاسلام و المسلمین سید رحیم توکل در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، ضمن تبریک ایام دهه امامت و ولایت اظهار داشت: البته حوزه و نهاد روحانیت باید همچون همیشه پیشگام در این عرصه باشد اما آن چه مهم است این که وظیفه هر شیعه و مسلمان دغدغه مندی است که فرهنگ و پیام غدیر را از طریق رسانه و فضای مجازی برای عموم جهانیان تبیین کند.

وی ضرورت تلاش مضاعف برای تبیین و ترویج فرهنگ غدیر از سوی طلاب و فضلای حوزه را مورد توجه قرار داده و گفت: به لطف الهی کارهای خوبی در گذشته انجام شده است اما به دلیل هجمه عظیم دشمن و شبهات فراوان در مسایل اعتقادی به خصوص بحث امامت و ولایت، این میزان کار انجام شده جوابگو نیست و ما باید با همتی بیشتر در این باره اولاً احساس مسئولیت کرده و ثانیاً به صورت شبانه روزی کار کنیم تا دشمنان اهل بیت(ع) نتوانند به اهداف شوم خود دست یابند.

عضو خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: با وجود توانایی های بسیار دشمن و امکانات فراوانی که در اختیار دارد، شکی نیست که اگر ما به یاری خدا و مخلصانه در این کارزار عظیم فرهنگی و اعتقادی وارد شویم، یاری و نصرت الهی نیز با ما همراه خواهد بود.

وی افزود: قطعاً احساس مسئولیت و ثبات قدم در این باره مشمول عنایات حضرات معصومین (ع) به ویژه امیرالمومنین علی(ع) خواهد بود که همین عنایت ها باعث آبادانی دنیا و آخرت ما می باشد.

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha