سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
حجت الاسلام حکیمی فر مدیر حوزه بیجار

حوزه/ مدیر حوزه علمیه امام صادق(ع) بیجار از راه اندازی پایگاه اطلاع رسانی و کانال رسمی تلگرام این حوزه، همزمان با ایام عید ولایت خبر داد.

حجت الاسلام حکمت حکیمی فر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» با اعلام این خبر، هدف از راه اندازی این پایگاه اطلاع رسانی را توجه منویات مقام معظم رهبری مبنی بر ضرورت حضور حوزویان در فضای مجازی عنوان کرد.

وی با بیان این که مقام معظم رهبری بر توجه طلاب و فضلا بر فضای مجازی تاکید داشتند، گفت: فضای مجازی یک جبهه جنگ است. جنگ همیشه با شلیک توپ و تفگ نیست  فضای مجازی میدان مبارزه است و خواهد بود، فقط شکل و نوع آن تفاوت کرده است .

امام جمعه توپ آغاج کردستان با بیان این که امروز حوزه‌های علمیه عهده دار تبلیغ دین اسلام با قابلیت‌های فراوان هستند، ابراز داشت: حوزه کردستان از استوارترین حوزه های شیعی است  و این موضوع رسالت طلاب و روحانیون را در نشر علم دینی و معارف الهی سنگین تر می‌کند.                                                                            سایت حوزه علمیه بیجار

حجت الاسلام حکیمی فر ادامه داد: وهابیت و معاندین با شبهه افکنی در راستای تخریب دین اسلام اقدام می‌کنند که در این زمینه باید شبانه روز به تبلیغ دین بپردازیم و پاسخگوی شبهات موجود باشیم.                                                                             

مدیر حوزه علمیه امام صادق(ع) بیجار تصریح کرد: بهترین فرصت های تبلیغی در حال حاضر برای دفاع از دین مهیا است، طلاب و فضلا نباید از این فرصت غافل شوند.                                  

وی در ادامه افزود:  سایت اطلاع رسانی حوزه علمیه امام صادق(ع) بیجار به نشانیhttp://hesbijar.ir  صرفا یک سایت داخلی نیست، بلکه محتوای آن در راستایی پاسخگویی به شبهات خواهد بود.

حجت الاسلام  حکیمی فر با بیان این که طلاب و روحانیون باید عالم به زمان باید باشند، تاکید کرد: امام صادق(ع) فرمودند "الْعَالِمُ بِزَمَانِهِ لَا تَهْجُمُ عَلَيْهِ اللَّوَابِسُ/ شبهات به کسی که زمانه خود را بشناسد هجوم  نمی‌آورد"، براین اساس عالم به زمان هرگز در مقابل دشمنان بازنده نیست.

مدیر حوزه علمیه امام صادق(ع) بیجار در پایان خاطر نشان کرد: علاقمندان  و طلاب و فضلای می توانند به آدرس http://hesbijar.ir  و یا به لینک  کانال حوزه بیجار مراجعه و آخرین اطلاعات و شبهات پیرامون مسائل ادیان و مذاهب و فرق نوظهور را دریافت کنند.

                     https://telegram.me/joinchat/DHdEbD_v-VeoAEHRM-c_ow

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha