شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام حکیمی فر مدیر حوزه بیجار

حوزه / مدیر مدرسه امام صادق(ع) علمیه بیجار گفت: دشمنان نظام در طی ۳۷سال گذشته همواره در صدد نفوذ به لایه های نظام از جمله حوزه هستند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از کردستان، حجت الاسلام حکمت حکیمی فر، در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس حوزه بیجار، اظهارداشت: هفته دفاع مقدس یادآور شجاعت ، ایثار و ازخود گذشتگی جوانان این مرزو بوم است و جوان امروز ما با الگوگیری از جوانان دیروز بدانند که هفته دفاع مقدس به ما یادآوری می کند که اگرچه جنگ تمام شده است اما دفاع همچنان باقی است.

حجت الاسلام حکیمی فر  با تاکید بر اینکه ایستادگی در مقابل دشمن تنها دفاع با اسلحه نیست گفت: امروز جنگ تمام عیار دشمن در فضای مجازی است که اگر طلاب و فضلا نتوانند از این دفاع کنند قطعا عقب نشینی خواهد شد  .

وی بیان داشت: خیلی وقت ها متاسفانه  عدم آگاهی از شبهات  که توسط  دشمن  طراحی شده است  بدست افراد با ایمان و جوانان و قشر مذهبی نیز در فضاهای مجازی می چرخد.

امام جمعه توپ آغاج کردستان  تصریح کرد:دفاع و مرزبانی ازدین توسط  طلاب در حال حاضر با جدیت درس خواندن و در مقابل بدخواهان با سلاح علم ایستادن است .

وی در پایان با بیان اینکه انقلابی ماندن حوزه از خواسته های مقام معظم رهبری است تاکید کرد: روحیه انقلابی و تفکر انقلابی سد محکمی در مقابل نفوذ دشمنان به مراکز و سازمان ها و ازجمله  حوزه های علمیه است

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha