سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
آیت الله طبرسی- امام جمعه ساری

حوزه/ آیت الله طبرسی با اشاره به انتقاد مطبوعات و رسانه ها از عملکرد دولت و دستگاه های اجرایی، گفت: ما نمی گوییم انتقاد نباشد، اما اعتقاد داریم که انتقاد نباید تخریبی باشد، انتقاد سازنده می تواند بسیار تأثیر گذار باشد و مخاطبان هم از آن استقبال خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران، امروز در دیدار مدیر عامل موسسه ایران(روزنامه ایران)، گفت: امروز مطبوعات ما جایگاه ویژه ای به دست آوردند و باید آن را حفظ و حراست کرد.

وی افزود: امروز ارسال یک خبر که اگر واقعیت نداشته باشد می تواند بحرانی بسیار بد در جامعه یه وجود بیاورد، به همین دلیل رسانه ها باید در انتشار اخبار نهایت دقت و امانت مورد توجه قرار گیرد تا خدای ناکرده شاهد مشکلاتی در جامعه نباشیم.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به انتقاد مطبوعات و رسانه ها از عملکرد دولت و دستگاه های اجرایی، گفت: ما نمی گوییم انتقاد نباشد، اما اعتقاد داریم که انتقاد نباید تخریبی باشد، انتقاد سازنده می تواند بسیار تأثیر گذار باشد و مخاطبان هم از آن استقبال خواهند کرد.

آیت الله طبرسی در ادامه با بیان این که دولت ما یک دولت اسلامی است و همه ما وظیفه داریم تا آنجایی که می شود از مناصب حکومتی حفاظت و حراست کنیم، افزود: نباید تخریب کنیم باید اعتماد سازی کرد و خوشبختانه روزنامه ایران با توجه به اینکه یک روزنامه دولتی است، اما خیلی از مسائل روز و اجتماع را بصورت شفاف و حساب شده منعکس می کند.

وی با اشاره به این که تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی رسانه ها جایگاه مناسبی در کشور نداشتند، افزود: خوشبختانه امروز به برکت انقلاب اسلامی شاهد گسترش روز افزون رسانه های مکتوب و مجازی هستیم.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که امروز امپراطوری رسانه ای دنیا در اختیار صهیونیست ها قرار دارد، تصریح کرد: سردمداران نظام سلطه تنها اخباری که با سیاست استکباری آنها همراه است را مخابره می کنند.

وی با اشاره به این که امانت در گفتار باید بیش از پیش مورد توجه رسانه ها قرار گیرد، تصریح کرد: متأسفانه برخی رسانه ها در این بخش دارای ضعف عمده هستند که باید اصلاح شود.

آیت الله طبرسی با بیان این که اخبار مسموم می تواند زمینه بیماری افکار بسیاری از افراد جامعه را فراهم کند، خاطرنشان کرد: رسانه ها باید تلاش کنند در انعکاس اخبار به همه جوانب آن توجه کنند تا موجب تشویش اذهان عمومی نشود.

نماینده ولی فقیه در مازندران در پایان سخنان خود با اشاره به این که امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی دشمنان زیادی دارد بر حفظ و حراست از ارزش های دینی و انقلاب تأکید کرد و گفت: متأسفانه امروز همه رسانه های دنیا هم قسم شده اند تا مانع از تحقق اهداف نظام دینی شوند که به یاری خداوند متعال به هدف های شوم خود نخواهد رسید.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha