جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام والمسلمین حسینی خراسانی

حوزه/ عضو جامعه مدرسین بر لزوم معرفی سبک و سیره آیت الله العظمی مرعشی نجفی تاکید کرد و گفت: مجاهدت علمی و همت والای این مرجع فقید حوزه یکی از ویژگی های برجسته ایشان بود که برای همه اهل علم الگوی ارزشمندی است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی خراسانی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، با اشاره به سالروز رحلت حضرت آیت الله مرعشی نجفی، اظهار داشت: ایشان از مراجع و روحانیون بسیار سختکوش، خدوم و مخلصی بودند که در دوران حیات مبارک و پر ثمر خود برای مکتب و فرهنگ نورانی اهلبیت(ع) و حوزه های علمیه خدمات ارزشمندی انجام دادند.

وی با اشاره به اینکه تاسیس کتابخانه آیت الله العظمی مرعشی نجفی خدمت ماندگاری به جهان اسلام و مکتب اهلبیت(ع) بود، تصریح کرد: این کتابخانه از جمله یادگارهای گران بها، فاخر، عظیم و در نوع خود منحصر به فرد این عالم مجاهد و خدوم است.

این عضو جامعه مدرسین بر لزوم معرفی سبک و سیره  آیت الله العظمی مرعشی نجفی تاکید کرد و گفت: مجاهدت علمی و همت والای این مرجع فقید حوزه یکی از ویژگی های برجسته ایشان بود که برای همه اهل علم الگوی ارزشمندی است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی خراسانی همچنین بر ضرورت آشنایی و الگوگیری طلاب از زندگانی و آثار مراجع عظام تقلید و علمای دین تاکید کرد و گفت: هر یک از این بزرگان و چهره های شاخص حوزه های علمیه برای طلاب جوان، فضلا و محصلان حوزه های علمیه می تواند الگوی علمی و عملی از جهت جدیّت، پشتکار، اخلاص و خدمت به ساحت قدس اسلام باشد.

انتهای پیام/313/33

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha