جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین حسینی خراسانی

حوزه/ عضو خبرگان رهبری تصریح کرد: به یاری الهی به زودی مدافعان حریم زینبی ریشه تکفیری ها و فتنه آمریکایی – سعودی را در سوریه از بین برده و می خشکانند.

حجت الاسلام و المسلمین احمد حسینی خراسانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، با اشاره به تحولات اخیر در سوریه اظهار داشت: آمریکایی ها و اسراییلی ها و به همراه آن ها جریان سعودی به دنبال آن است که تروریست های تکفیری را از مخمصه ای که در سوریه در آن گرفتار شده اند را نجات دهند تا بعداً با استفاده از آن ها اهداف شوم خود را پیگیری کنند.

وی افزود: البته به حول و قوه الهی جریان مقاومت اسلامی و رزمندگان و مدافعان حریم زینب کبری(س) اجازه نمی دهند که دشمن به هدف شوم خود دست یابد و ان شاءالله پیروزی نهایی نزدیک است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: بی شک دشمنان در این قضایا هر چه بیشتر دست و پا زده و نشست و طرح ریزی کنند، بیشتر خود را رسوای عام و خاص می کنند چرا که لشکریان مخلص حضرت زینب (س) در سوریه اجازه نمی دهند که فتنه تکفیری – آمریکایی به موفقیت برسد.

وی بیان داشت: به لطف الهی لشکر زینبیون پاکستان و فاطمیون افغانستان در کنار جوانان برومند و سلحشور حزب الله لبنان با الهام از ملت و انقلاب شکوهمند اسلامی ایران و با حمایت ها و هدایت های رهبر حکیم و فرزانه انقلاب به عنوان فرمانده کل قوای سپاه اسلام چنان عرصه را بر قدرتمندترین نیروی دست پرورده آمریکا و اسراییل و انگلیس تنگ کرده اند که از قرار معلوم آمریکایی ها با همکاری انگلیسی ها و اسراییلی ها و ایادی خودشان در منطقه سخت در تلاش هستند بتوانند برای گروه جنایتکار داعش راه فراری پیدا کرده و به نقطه نسبتا امنی فراری دهند.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی خراسانی گفت: با این حال دشمنان باید بدانند هر کجا فرار کنند طرفداران اسلام ناب و پیروان عاشورای حسین بن علی(ع) و مدافعان خاندان رسول الله(ص) و مدافعان زینب کبری (س) دمار از روزگار آنان درخواهند آورد و به زودی ان شاءالله ریشه تکفیر و فتنه آمریکایی و سعودی و اسراییلی کنده می شود.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha