جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام علی بهمنی- مدیر مدرسه امیرالمومنین(ع) صحنه

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امیرالمؤمنین (ع) شهرستان صحنه گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حق برادری و تکلیف دینی و شرعی خود را در قبال کشورهایی مانند سوریه و عراق ادا کرده و مدافعان حرم با خون خود از حریم اهل بیت(ع) دفاع می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، حجت الاسلام علی بهمنی، شب گذشته در مراسم گرامیداشت شهدای روحانی شهرستان صحنه که به همت بسیج طلاب و روحانیون مدرسه علمیه امیرالمؤمنین (ع) این شهرستان برگزار شد با بیان این که شهدا با شهادت خود انقلاب را به دنیا صادر کردند، ابراز داشت: شهدا، جانبازان و آزادگان ستارگان درخشان در تاریکی های دنیای ظلمانی امروز هستند که در برابر طاغوت پرچم داری کرده و از آرمان های اسلام صیانت کردند.

مدیر مدرسه علمیه امیرالمؤمنین (ع) شهرستان صحنه، ولایت فقیه را ستون خیمه انقلاب و نظام خواند و افزود: در هرجایی از دنیا صحبت از ظلم به مسلمانان و مستضعفان است، ایران اسلامی با قدرت و عظمت در برابر آنها ایستادگی می کند.

وی با اشاره به این که ولایت فقیه همان ولایت رسول الله(ص) است، ادامه داد: پیام های انقلاب ایران به برکت رهبری ولی فقیه به دنیا صادر شده و این مسئله دنیای استکبار و رژیم صهیونیستی را عصبانی کرده است.

حجت الاسلام بهمنی به توطئه های دشمنان اشاره کرد و گفت: دشمن همواره به دنبال توطئه و دسیسه علیه نظام اسلامی است، اما به برکت نعمت ولایت فقیه و خون شهدا، راه به جایی نمی برد.

مدیر مدرسه علمیه امیرالمؤمنین(ع) شهرستان صحنه تصریح کرد: انقلاب اسلامی آنچنان محکم و استوار به حرکت خود ادامه می دهد که آمریکا و رژیم صهیونیستی توان مقابله با آن را ندارند و این مسئله در 8 سال دفاع مقدس به اثبات رسید.

وی، به اوضاع سوریه و عراق نیز اشاره کرد و ابراز داشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حق برادری و تکلیف دینی و شرعی خود را در قبال کشورهایی مانند سوریه و عراق ادا کرده و مدافعان حرم با خون خود از حریم اهل بیت(ع) دفاع می کنند.

انتهای پیام

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha