جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام رحیمیان تولیت مسجد مقدس جمکران

حوزه/دشمنان اسلام و انقلاب در طول این ۴ دهه هدفی جزء تجزیه ایران اسلامی در سر نداشته اند و از هر فرصتی برای این هدف خود بهره می برند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان چهارشنبه شب در یادواره «اصحاب آخرالزمانی سید الشهدا(ع)» که با حضور خانواده معظم شهدای مدافع حرم و مردم بصیر قم در مسجد مقدس جمکران، اظهارداشت: امروز نعمت امنیت و استقلال تمامیت ارضی خود را مدیون مجاهدت ها و رشادت های شهدای مدافع حرم هستیم.

وی افزود: اگر شهدای مدافع حرم نبودند امروز اثری از کربلا و نجف نبود؛ اگر این شهدای والا مقام نبودند نه تنها سوریه، که تمامی عتبات مقدس در عراق هم همانند بقیع شده بود.

تولیت مسجد مقدس جمکران با بیان اینکه، شهدای مدافع حرم پوزه همه مستکبران و دشمنان  را به خاک مالیدند، افزود: در همه این صحنه‌ها جمهوری اسلامی به عنوان یک ابر قدرت مطرح است و ایجاد نقش کرده و به مظلومان عالم امید می‌بخشد.

وی با اشاره به دوران حضورش در بنیاد شهید گفت: در آن دوران شاهد ارادت خاص امام راحل به خانواده شهدا بودم و امروز هم مردم عاشق و مجاهد ایران اسلامی، شاهد احترام رهبر معظم انقلاب نسبت به خانواده شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم هستند.

حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان ادامه داد: دشمنان اسلام و نظام اسلامی که هدف تجزیه جمهوری اسلامی ایران را داشتند، با مجاهدت شهدای این مرز و بوم ناکام بوده و هستند.

انتهای پیام   313/17

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha