شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
 مسجد مقدس جمکران

حوزه/ مدیر آفرینش های هنری مسجد مقدس جمکران با اشاره به تاکید تولیت این مکان مقدس بر به کارگیری رویکرد اقتصاد مقاومتی در همه امور گفت: در فضا سازی محرم از کتیبه های گلدوزی شده مخملی که توسط خادمان مسجد طراحی و تولید شده و طول عمر زیادی نسبت به بنر دارند، استفاده شده است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، ابراهیم صدوقی به تشریح فعالیت  آفرینش‌های هنری در فضاسازی مسجد مقدس جمکران در ایام محرم پرداخت و اظهار کرد: یکی از کارهای آفرینش های هنری، فضاسازی متناسب با ایام خاص در مسجد مقدس جمکران است که سیاهپوشی مسجد در ماه‌های محرم و صفر در این حوزه انجام می‌شود.
وی با اشاره به اجرای رویکرد اقتصاد مقاومتی در طراحی فضاسازی‌ها ابراز کرد: بر این اساس امسال کتیبه¬های گلدوزی شده مخمل که طول عمر زیادی دارند را به جای بنر طراحی و تولید کرده و در سرتاسر مسجد مقدس جمکران استفاده کردیم.
مدیر آفرینش‌های هنری مسجد مقدس جمکران با بیان اینکه این کتبیه‌ها شکل و شمایل مذهبی و سنتی دارد و ماندگاری آن نسبت به بنرها بسیار بالا خواهد بود، ابراز کرد: همچنین دورتادور رواق و صحن اصلی مسجد، مخمل‌های اشک‌آور مزین به نام حضرت عباس(علیه السلام) نصب شده است.
صدوقی خاطرنشان کرد: در این ایام از طرح‌های گرافیکی ضد استکباری با موضوعات مختلف از جمله ظلم و جنایت دشمنان اسلام به سرکردگی آمریکا و رژیم آدمکش صهیونیستی در کشورهای عراق، سوریه، یمن و جنایات گروه‌های تکفیری نیز بهره‌ بردیم که این حرکت نیز مورد استقبال زائران این مکان مقدس قرار گرفته است.
انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha