جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مدافعان حرم

حوزه/ با حضور ۸۰۰ نفر از اعضای خانواده شهدای مدافع حرم مراسم تجلیل از خانواده مدافعان حرم و تشییع پیکر شهید مدافع حرم در مسجدمقدس جمکران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، یادواره شهدای مدافع حرم با عنوان "اصحاب آخرالزمانی سید الشهدا(ع)" همزمان با واپسین روزهای هفته دفاع مقدس با حضور مسؤول نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه و تولیت مسجد مقدس جمکران همچنین  جانبازان مدافع حرم از لشکر‌های علی بن ابیطالب(ع)، فاطمیون و زینبیون در مسجد مقدس جمکران برگزار شد.

در این مراسم جمعی از خانواده های شهدای مدافع حرم از ملیت های مختلف ایرانی، افغانستانی و پاکستانی شرکت کرده بودند. فرزند شهید سید پیمان موسوی، دل نوشته ای را برای پدر شهیدش نوشته بود که  آن را برای حضار قرائت کرد و در پایان گفت: «من افتخار می کنم که فرزند شهید مدافع حرم هستم».

سپس یکی از اسرای مدافع حرم که توانسته بود از بند اسارت تکفیری ها جان سالم به در برد، در این مراسم به بیان خاطراتی پرداخت.

در بخش دیگر این مراسم، مداحی حاج مهدی سلحشور و جمعی از مداحان پاکستانی و افغانی به زبان محلی در رثای شهدای مدافع حرم اشعاری را قرائت کردند.

لازم به ذکر است، در پایان این مراسم تعدادی از خانواده معظم شهدای مدافع حرم تجلیل شد.

انتهای پیام   313/17

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha