چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
جمکران

حوزه/ به همت مرکز آفرینش های فرهنگی هنری مسجد مقدس جمکران، داوری آثار رسیده به دومین جشنواره ملی عکس قاب فیروزه ای با حضور اعضای هیئت داوری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، مرکز آفرینش های فرهنگی هنری مسجد مقدس جمکران، همزمان با فرارسیدن ایام نیمه ی شعبان و میلاد حضرت ولی عصر ارواحنا فداه با هدف ثبت نگاهی نو و فارغ از کلیشه‌های مرسوم به موضوع جمکران و انتظار، دومین جشنواره ملی عکس قاب فیروزه ای را برگزار کرد.

بر اساس فراخوان، این جشنواره در یک بخش، و با موضوع "مسجد مقدس جمکران، میعاد منتظران" برگزار شد، که عموم علاقمندان این فرصت را داشتند تا تمام عکس‏هایی که به صورت خاص به نمایش عظمت مسجد مقدس جمکران، نیایش زائران و به طور ویژه گردهمایی عظیم شیعیان در شب و روز نیمه شعبان ثبت کرده بودند به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند.

در این جشنواره یک هزار 241 قطعه عکس از 150 عکاس به دبیرخانه دومین جشنواره ملی عکس قاب فیروزه ای ارسال شد که در مرحله نخست داوری، 84 قطعه عکس و با انتخاب هیئت داوران 43 عکس به بخش نمایشگاه این جشنواره راه یافت.

داوری آثار دومین جشنواره ملی عکس قاب فیروزه ای توسط اساتید این رشته آقایان میرهاشمی، دکتر آقایی، دکتر محمودی ازناوه و با حضور آقای سلیمانی در هفته گذشته صورت گرفت، و در نهایت از مجموعه آثار راه یافته به نمایشگاه، هیئت داوران 10 اثر را شایسته تقدیر شناخت و 2 رتبه برتر و 2 رتبه سوم مشترک را به عنوان برگزیدگان منتخب این جشنواره معرفی کرد.

گفتنی است، دبیرخانه دومین جشنواره ملی عکس قاب فیروزه ای در نظر دارد نمایشگاهی از آثار منتخب، اختتامیه و کارگاهی را در این زمینه برگزار نماید که زمان برگزاری آن متعاقبا اعلام خواهد شد.

انتهای پیام   ۳۱۳/۱۷

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha