شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام ابراهیمی

حوزه/ راوی دفاع مقدس گفت: رمز پیروزی ما ارتباط با خدا و حفظ ارزش ها و اصول بود، امروز در سوریه و عراق از رزمندگان ما الگو می گیرند که از آثار و سرمایه های گرانقدر جنگ تحمیلی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام ابراهیمی جمعه شب در یادواره شهدای روحانی مدرسه علمیه فاطمی قم با بیان اینکه شهدا خون خود را برای حفظ دین خدا و برای بقای ارزش ها و انسانیت فدا کردند، گفت: این امنیت، اقتدار و صلابتی را که امروز شاهد آن هستیم بدون تردید از آثار خون های پاک شهدا است.

وی با اشاره به اینکه امام(ره) یک هدف را نشانه رفتند و با تاییدات الهی آن هدف محقق شد، بیان کرد: جمهوری اسلامی در برابر دو قطب جهان ایجاد شد و یک فکر و ایده جدید در برابر آنها مطرح کرد و گفت که در این دنیای پیچیده با حفظ معنویت و دین می توان به دنبال آزادی و عدالت بود.

این راوی دفاع مقدس تصریح کرد: این فکر در دنیا تشنگانی پیدا کرد و دشمنان درصدد آمدند با دسیسه آن را متوقف کنند که اسناد آن در لانه جاسوسی موجود است.

 وی ابراز داشت: در لانه جاسوسی سندی وجود دارد که آنها می گفتند اگر با ایجاد فرقه گرایی و گروهک های مخالف انقلاب و قومیت گرایی نتوانستیم جلوی انقلاب را بگیریم باید یک جنگ تمام عیار علیه آن به راه اندازیم و جلوی آن را سد کنیم.

حجت الاسلام ابراهیمی بیان کرد: صدام با 5 هزار و 500 جنگنده و چندین لشکر مجهر به ایران حمله کرد در حالی که 42 کشور به عراق کمک می کردند که نشان می دهد یک جنگ نیمه بین المللی بود.

وی ادامه داد: هدف آنها این بود که ایران را به پنچ قسمت کوچک تقسیم کنند آن هم در یک بازه زمانی دو هفته ای، ولی تمام آن  قدرت ها و تجهیزات نتوانستند به هدفشان برسند.

محقق و پژوهشگر حوزه با بیان اینکه دلدادگی مردم به امام(ره)، ایمان و استقامت و هدفمنی و حفظ هدف، عناصر اصلی دفاع مقدس بودند، گفت: این جنگ پرتویی از کربلای سید الشهدا(ع) بود که همانند عاشورا در یک طرف رذالت و نامردی و در طرف دیگر اصول، ارزش ها و کرامت ها را می بینم.

وی با اشاره به اینکه جنگ تحمیلی جنگ معرفت بود و تمام چیزهایی که در آن می بنیم مبتنی حفظ اصول و ارزش ها است گفت: نباید از جریان دفاع مقدس که امروزه در دفاع از حرم تجلی پیدا کرده است به راحتی گذشت.

حجت الاسلام ابراهیمی با بیان اینکه رمز پیروزی ما ارتباط با خدا و حفظ ارزش ها و اصول بود گفت: امروز در سوریه و عراق از رزمندگان ما الگو می گیرند از آثار و سرمایه های گرانقدر جنگ تحمیلی است.

وی تصریح کرد: امروز ترفند دشمن پیچیده تر و تشخصی تاکنیک آنها سخت تر شده است؛ امروز دشمنان نقشه های شومی در سر می پرورانند و می خواهند با نفوذ این قلعه مستحکم را تسخیر کنند.

این راوی دفاع مقدس گفت: اگر در دفاع از این قلعه مستحکم انقلاب اسلامی و در تشخیص وظیفه و روش های دشمن دچار خطا شویم غیر قابل جبران است.

 

انتهای پیام/313/30

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha