پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام رامشک

مدیر مدرسه علمیه آیت الله مجتهدی (ره) قم در جمع طلاب کرمانشاه، به رسالت و مسئولیت خطیر طلاب اشاره کرد وگفت: طلاب همچون یاران سیدالشهدا(ع) از ارزش های اسلام پاسداری کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از کرمانشاه، حجت الاسلام والمسلمین مهدی رامشک، در جمع طلاب و روحانیون مدرسه علمیه امام خمینی (ره) شهرستان سنقر، با تسلیت ایام محرم، گفت: ایمان مؤمن از کوه سخت تر و مستحکم تر است، چرا که از کوه کاسته می شود ولی ذره ای از ایمان مؤمن واقعی کاسته نمی شود.

مدیر مدرسه علمیه آیت الله مجتهدی (ره) قم ادامه داد: خداوند متعال همواره حامی و پشتیبان مؤمنان واقعی است که شیطان هیچ گاه در قلوب آن ها نفوذ نمی کند.

وی خاطر نشان کرد: مؤمن واقعی کسی است که همچون یاران باوفای حضرت سیدالشهدا (ع) در صحرای کربلا تا آخرین قطره خون از آرمان های اسلام و امام حسین (ع) پاسداری کردند.

این استاد حوزه ابراز داشت: حوزه علمیه مملو از سربازان حضرت بقیة الله الاعظم (عج) است. سربازان امام زمان (عج) باید همچون سربازان سیدالشهدا(ع) باوفا، شجاع و نترس، با بصیرت و ولایتمدار باشند تا اسلام و انقلاب به دست نااهلان نیافتد.

حجت الاسلام والمسلمین رامشک در ادامه افزود: روحانیت چراغ راه مردم است، لذا باید همچون کوه در برابر هجمه های دشمنان ایستادگی کرده و چراغی فروزان در مسیر سعادت و نجات بشریت را روشن سازند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha