پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
ماموستا عابد نقیبی

حوزه/ رئیس مرکز اسلامی شهرستان سقز، اربعین را در امتداد حرکت امام حسین(ع) دانست و افزود: در هیچ مکتبی ندیدم که چندین میلیون نفر بدون هراس از کشته شدن، در این حرکت عظیم شرکت کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مشهد، ماموستا عابد نقیبی،  رئیس مرکز اسلامی سقز در نشست علمی اربعین از دیدگاه اهل سنت  صبح امروز در بنیاد پژوهش های اسلامی آستان قدس رضوی، اربعین را در امتداد حرکت امام حسین(ع) دانست و افزود: در هیچ مکتبی ندیدم که  چندین میلیون نفر از 40 کشور دنیا جمع شوند و بدون هراس از کشته شدن،  در این حرکت عظیم شرکت کنند.

وی باتقدیر از فعالیت های نیروهای امنیتی ایران در عراق برای زائران امام حسین (ع)، افزود: امروز خانه کعبه  و حرم پیامبر(ص) به دست خانواده سعودی تصاحب شده است و آنها ادعا می کنند که کلید دار همیشگی و دائمی این دو مکان مقدس از گذشته تا امروز بوده اند.

وی اضافه کرد: این در حالی است که  مسجدالحرام و مسجد النبی دو مکان مقدس و متعلق به همه جهان اسلام است.

ماموستا نقیبی با اشاره به   وهابیت نسبت به همه مسلمان، ابراز کرد: اتحادیه عربی که آنها  مطرح می کنند، سلفی های طاغوتی هستند که مسلمانان را کافر می دانند و خودشان دست در دست آمریکا  و رژیم صهیونیستی داده اند.

وی با اشاره به توطئه های آمریکا و آل سعود در ایجاد جنگ مذهب علیه مذهب، گفت: امروز آنها در کانال های  ماهواره ای نسبت به تفرقه بین شیعه و سنی اقدام می کنند.

رئیس مرکز اسلامی سقز تصریح کرد:  اهل سنت با تکفیرهای متفاوت هستند ، تکفیرها  همان خوارج صدراسلام هستند و هیچ ربطی به اسلام ندارند .

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha