پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
تجمع علمای مسلمان لبنان

حوزه/ تجمع علمای مسلمان لبنان اقدام وزارت خارجه آمریکا در قرار دادن جنبش انصار الله یمن در لیست تروریسم را محکوم کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، تجمع علمای مسلمان لبنان در نشست هفتگی خود، ملت لبنان را به رعایت دستور العمل های بهداشتی و کاهش فشار مراکز بهداشتی دعوت کرد و گفت: رعایت دستور العمل های بهداشتی واجب شرعی است و عدم رعایت یا مخالفت با آن جایز نیست.

اقدام آمریکا علیه انصارالله، استمرار حملات وحشیانه علیه یمن است

علمای لبنان در بخش دیگر سخنان خود اقدام وزارت خارجه آمریکا در قرار دادن جنبش انصار الله یمن در لیست تروریسم را محکوم کردند و آن را در چارچوب استمرار حملات وحشیانه متجاوزان به رهبری ایالات متحده آمریکا علیه ملت یمن دانستند.

تجمع علمای مسلمان این تصمیم آمریکا را دلیلی بر شکست جنگ علیه ملت یمن و پیروزی این ملت دانست که تا این ساعت توانست مقاومت و پایداری کند.

جنبش انصارالله، یک جنبش انقلابی است

این تجمع اشاره کرد: جنبش انصارالله، یک جنبش انقلابی است که از محبوبیت مردمی برخوردار بوده و به دنبال حقوق ملّی و حفظ حاکمیت و کرامت ملّت یمن است و خیر و سعادت آن را می خواهد.

تجمع علما حملات رزمندگان فلسطینی به گشت های رژیم صهیونیستی در شهرک "قباطیا" در کرانه باختری را اولین گام در جهت آزاد سازی کرانه باختری توصیف کرد و از تشکیلات خودگردان فلسطین خواست در خصوص اقدامات ناقضانه اسرائیل، موضع آشکاری اتخاذ کند.

تجمع علمای مسلمان در پایان سعد حریری نخست وزیر مأمور به تشکیل دولت جدید لبنان را به رعایت استاندار ها و معیار های وحدتگرا در روند تشکیل دولت دعوت کرد و از وی خواست به دخالت های خارجی به ویژه آمریکا و کشور های خائن و عادی ساز روابط با اسرائیل توجه نکند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha