شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
یمن

حوزه/ دولت نجات ملی یمن با تأکید بر اینکه تصمیم آمریکا علیه جنبش انصارالله، تجاوز آشکار به ملت آزاده یمن است، افزود: دولت خودکامه آمریکا آخرین نفس های سیاسی خود را می کشد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، دولت نجات ملی یمن در نشست دوره ای خود با تأکید بر اینکه تصمیم دولت آمریکا در قرار دادن جنبش انصارالله در لیست سازمان تروریستی، تجاوز آشکار به ملت آزاده یمن است، افزود: این اقدام آمریکا، عملی خصمانه و بی سابقه از سوی دولت خودکامه آمریکا است که آخرین نفس های سیاسی خود را می کشد.

دولت نجات ملی جامعه بین الملل و کشور های حامی روند صلح در یمن را نسبت به پیامد های متعدد منفی این تصمیم بر روند صلح و بحرانی شدن امنیت و استقرار منطقه هشدار داد و افزود: این اقدام از سوی دولت صهیونیستی و افراطی ترامپ که طی دوره گذشته در کشتار ملت یمن و دشمنی با ملت های اسلامی مشارکت داشته، عجیب و شگفت انگیز نیست.

دولت نجات ملّی تصریح کرد: تروریست واقعی، کسانی هستند که به بهانه های واهی به کشور های دیگر تجاوز می کنند تا به ثروت های آنان تسلط یافته و سرنوشت آنها را به دست بگیرند و همچنین اقدام به تشکیل گروهک های تروریستی و حمایت مالی و تسلیحاتی می نمایند.

دولت یمن بیان داشت: پایداری ملت یمن و حمایت صادقانه از مسائل اصلی امت به ویژه مسئله فلسطین و مخالفت با پروژه عادی سازی روابط با رژیم اسرائیل به مذاق دولت صهیونیست آمریکا خوش نیامد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha