پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
نظر قهرمان سنگین وزن بوکس جهان درباره اسلام

حوزه/ آنتونی جاشوا قهرمان سنگین وزن بوکس جهان گفت: اسلام نقش مهمی در زندگی من ایفاء کرده است و پیروزی هایم را مدیون اسلام هستم. او پیشتر گفته بود که مسلمان نیست اما به مسلمانان احترام می گذارد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از aboutislam،  آنتونی جاشوا ، قهرمان المپیک و قهرمان جهان در بوکس انگلیس ، درباره تأثیر اسلام بر خودش و حرفه خود در بوکس صحبت کرده است.

جاشوا پس از اینکه حریف مکزیکی آمریکایی خود را در عربستان شکست داد در مصاحبه ای با خبرنگاران گفت: اسلام نقش بزرگی در زندگی من ایفاء کرده است زیرا عموی من به زیارت خانه خدا رفت و برای پیروزی من دعا  کرد.

 وی این سخنان را به گزارشگر شبکه رادیویی رحیم درباره نقش اسلام در زندگی خودش گفته و افزود: اگر مسلمانی به نزد من بیاید و دعا بخواند من به او احترام خواهم گذاشت.

درماه جون سال جاری آنتونی جاشوا در مقابل اندی رویز حریف خود در باغ مادیسون شکست خورد که این باعث شفگتی بسیاری شد و شکست رقیب خود در عربستان سعودی برای او از اهمیت زیادی برخوردار بود. 

وی روز شنبه ۷ دسامبر حریف مقابل خود در عربستان سعودی را شکست داده و عنوان سنگین وزن جهان خود را بازپس گرفت.

هنوز هیچ خبر تایید شده ای مبنی بر دین و اعتقاد مذهبی  این ورزشکار وجود ندارد.

در سال ۲۰۱۷، تصویری از وی که در حال نماز خواندن با دوستی مسلمان در مسجد دبی بود،در شبکه های اجتماعی منتشر شد و بسیاری از طرفدارانش که نگران مسلمان شدن او بودند نظرات منفی علیه او گذاشتند.

وی در ادامه در مصاحبه ای با یک شبکه تلویزیونی گفت که من مسلمان نیستم اما به مسلمانان احترام می گذارم.

جوشوا در ۱۵ اکتبر ۱۹۸۹ در واتفورد، هرتفوردشایر متولد شد. مادر وی اهل نیجریه است ، در حالی که پدرش تبعه نیجریه - ایرلندی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha