جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
وحید هدایتی

حوزه/ معاون تبلیغ مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: مبلغین دینی در این دوره که به جنگ و تهاجم فرهنگی مشهور است، وظیفه ای بسیار سنگین برعهده دارند و باید گفت که مبلغین دینی همان سربازان جنگ نرم در مقابل دشمنان دین خدا محسوب می شوند.

 به گزارش خبرگزاری «حوزه» در کردستان، حجت الاسلام وحید هدایتی، امروز در دیدار با جمعی از مبلغین دینی شهرستان بیجار اظهار داشت: یکی از تاثیرگذارترین موضوعات در زندگی بشر همین تبلیغات است، خواه تبلیغات مثبت باشد خواه منفی.

معاون تبلیغ مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: در هر صورت هر دوی اینها چه بخواهیم و چه نخواهیم تاثیرات خود را خواهند گذاشت، لذا خوشا به حال شما که دین خدا و اسلام را در جامعه تبلیغ می کنید.

حجت الاسلام هدایتی در ادامه سخنان خود تاکید کرد: امروز مسئله تبلیغ به حدی حساس شده است که کشورهای مهم و بزرگ دنیا برنامه ریزی بسیار گسترده ای بر روی تبلیغات کرده اند تا جایی که امروز بحث تبلیغ بسیار مهمتر و کارسازتر از حمله و درگیری نظامی است.

این استاد حوزوی به برخی از برتری های تبلیغات اشاره کرد و گفت: اولین و مهمترین تاثیر تبلیغ بر روی جامعه ماندگاری بلندمدت آن است، لذا اگر بتوانیم که تبلیغات دینی و فرهنگی را به صورت اصولی و تخصصی در جامعه انجام دهیم به شک تاثیر این تبلیغات به زودی خود را نشان می دهند و ماندگاری آنها هم بسیار طولانی خواهد بود.

معاون تبلیغ مدرسه سفیران هدایت بیجار افزود: لذا از همین روست که بزرگان حوزوی همواره تاکید می کنند که کسانی را به امور تبلیغی بفرستید که در بحث تبلیغ کم و کاستی نداشته باشند و بتوانند به خوبی از عهده وظیفه ای که بر دوش آنان نهاده شده است، برآیند.

حجت الاسلام هدایتی بیان کرد: مبلغین دینی در این دوره که به جنگ و تهاجم فرهنگی مشهور است، وظیفه ای بسیار سنگین برعهده دارند و باید گفت که مبلغین دینی همان سربازان جنگ نرم در مقابل دشمنان دین خدا محسوب می شوند.

این استاد حوزوی ادامه داد: لذا کسانی که در سطح جامعه به عنوان مبلغ دینی فعالیت می کنند باید از بار علمی، اخلاقی و تهذیبی بالایی برخوردار باشند زیرا این موارد مکمل همدیگر هستند.

معاون تبلیغ مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: با این حال مبلغین مذهبی به خوبی می دانند که در مقابل آنان مبلغین ضددینی نیز به صورت فعالانه ای کار تبلیغی خود را انجام می دهند و در این زمینه از سوی برخی از کشورهای منطقه و جهان حمایت و پشتیبانی می شوند، لذا از شما دوستان می خواهیم با افزودن بر معلومات دینی و قرآنی خود در برابر این گروه های ضددینی و ضداسلامی قدرتمند ظاهر شوید.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha