پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مرکز تحقیقات زن و خانواده

حوزه/ مرکز تحقیقات زن و خانواده همزمان با هفته پژوهش برنامه های ویژه ای را در دستور کار خود قرار داده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه مرکز تحقیقات زن و خانواده برنامه های متعددی شامل نشست علمی مفهوم‌شناسی«خودآیینی، اقتدار، جنسیت»، «بررسی ایده‌های نو با حضور اساتید جنسیت و خانواده» و  نیز هم‌اندیشی اعضای هیأت علمی با موضوع «پژوهش‌های جاری مرکز تحقیقات زن و خانواده» را به مناسبت هفته پژوهش برگزار می کند.

نشست علمی مفهوم‌شناسی «خودآیینی، اقتدار، جنسیت»، با ارائه دکتر زهرا داور پناه  و حجت الاسلام والمسلمین دکتر مجید دهقان روز شنبه 23 آذرماه ساعت 9:30 تا 12 در مرکز تحقیقات زن و خانواده برگزار می شود.

موضوع «چالش‌های پیش‌روی حوزه‌های علمیه خواهران در دهۀ آینده»  با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا زیبایی نژاد و موضوع «تعلیم و تربیت در حوزه و سبک زندگی بانوان طلبه» نیز با ارائه بحث توسط دکتر فریبا علاسوند روز یکشنبه 24 آذرماه از ساعت 9:30 تا 12 در مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران قم برگزار می گردد.

یکی دیگر از نشست های مرکز تحقیقات زن و خانواده نیز نشست علمی «بررسی ایده‌های نو» است که با حضور اساتید جنسیت و خانواده روز دوشنبه 25 آذرماه از ساعت 9:30 تا 12 در مرکز تحقیقات زن و خانواده در تهران برپا می شود.

باشگاه یک روزه پرورش ایده در قالب نشست‌های مسأله شناسی، میزهای مشاوره پژوهشی به همراه ارائه ایده‌ها و تقدیر از ایده‌های برتر نیز از دیگر برنامه هایی است که مرکز تحقیقات زن و خانواده روز سه شنبه 26 آذرماه از ساعت 8 صبح تا 17 بعدازظهر آن را در قم برگزار خواهد کرد.

مرکز تحقیقات زن و خانواده همچنین سعی دارد هم‌اندیشی اعضای هیأت علمی با موضوع «پژوهش‌های جاری مرکز تحقیقات زن و خانواده» را روز چهارشنبه 27 آذرماه از ساعت 9:30 تا 12 در قم برگزار کند.

در بخش اختتامیه برنامه های مرکز تحقیقات زن و خانواده که روز پنج شنبه 28 آذرماه 1398 در قم و به مناسبت هفته پژوهش برگزار می شود، مروری بر فعالیت‌های این مرکز در سال گذشته و افق‌های پیش‌رو صورت می گیرد و از پژوهشگران برتر نیز تقدیر خواهد شد.

313/60

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha