جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
برنامه های هفته پژوهش پژوهشکده زن و خانواده

حوزه/ پژوهشکده زن و خانواده با همکاری سایر نهادهای علمی پژوهشی به مناسبت فرارسیدن هفته پژوهش نشست‌ها، جلسات و کرسی‌های علمی پژوهشی را با حضور اندیشمندان، محققان و صاحب‌نظران حوزه زن و خانواده برگزار می‌کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، معاونت پژوهش پژوهشکده با همکاری سایر نهادهای علمی پژوهشی به مناسبت فرارسیدن هفته پژوهش نشست‌ها، جلسات و کرسی‌های علمی پژوهشی را با حضور اندیشمندان، محققان و صاحب‌نظران حوزه زن و خانواده از شنبه ۲۲ الی پنجشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۹ به‌صورت آنلاین(برخط) و وبینار برگزار می‌کند.

روز شنبه ۲۲ آذرماه و در ساعت ۱۵الی ۱۷ همزمان با شروع هفته پژوهش نشست علمی فقه و تحولات اجتماعی خانواده برگزار می‌شود که در آن حجت‌الاسلام‌والمسلمین زیبایی‌نژاد و حجت‌الاسلام‌والمسلمین منذر الحکیم به ارائه بحث خواهند پرداخت  و  حجت‌الاسلام‌والمسلمین دکتر دهقان دبیر جلسه خواهد بود.

 نشست علمی بایسته‌های راهبری پژوهش در حوزه خانواده در گام دوم انقلاب با ارائه بحث حجت‌الاسلام‌والمسلمین زیبایی‌نژاد یکشنبه ۲۳ آذر از ساعت ۹:۳۰ تا  ۱۱:۳۰ برگزار می‌شود.

نشست علمی وضعیت زنان و پیشرفت‌های آن در جهان اسلام و ایران نیز روز یکشنبه با ارائه بحث پژوهشگرانی بانو از کشورهای مختلف برگزار می‌شود خانم علاسوند از ایران، خانم سعاد الجزائریه  از الجزایر، خانم فاطمه الشافعی از امارات، خانم خدیجه اللواتی  از عمان و  خانم هدیل المهنا  ازکویت از ساعت ۱۴:۳۰ تا  ۱۷ به ارائه بحث خواهند پرداخت.

 در روز دوشنبه ۲۴ آذرماه نیز نشست هم‌اندیشی اعضای هیئت‌علمی آئین تقدیر پژوهشگر برتر با حضور اعضای هیئت‌علمی پژوهشکده زن و خانواده از ساعت ۹ تا ۱۲ برگزار خواهد شد.

 باشگاه یک‌روزه مهارت‌های پژوهشی نیز با ارائه بحث خانم دکتر سهیلا صادقی از ساعت ۸ تا ۱۰، سخنرانی حجت‌الاسلام جناب آقای دکتر دهقان از ساعت ۱۰ تا ۱۲ و ارائه بحث  جناب آقای دکتر صیادمنصور از ساعت ۱۵ تا ۱۷  در روز سه‌شنبه ۲۵ آذرماه برگزار خواهد شد.

 در همین روز نشست  عدالت جنسیتی: خلأ‌های نظری در دیدگاه‌های اسلامی با حضور سرکار خانم دکتر علاسوند از ساعت ۲۰ تا ۲۲ برگزار خواهد شد.

 علاوه بر این در روز چهارشنبه ۲۶ آذرماه نیز نشست هم‌اندیشی  آسیب‌ها، چالش‌ها و راهکارها در حوزه مطالعات زنان از ساعت ۹ تا ۱۲ و نشست علمی تأمین امنیت زنان در برابر خشونت از منظر فقه و حقوق با ارائه بحث حجت‌الاسلام‌والمسلمین سجادی امین در روز  پنجشنبه ۲۷ آذر از ساعت ۹ تا ۱۲ برگزار خواهد شد.

 همچنین برگزاری میز مشاوره پژوهشی از ویژه‌برنامه‌های هفته پژوهش است  که دانشجویان مقطع دکتری و طلاب سطح چهار می‌توانند در راستای تدوین طرح نامه اولیه پایان‌نامه خود از مشاوره اساتید پژوهشکده زن و خانواده در روزهای آتی بهره‌مند شوند.

متخصصان، پژوهشگران، فعالان و علاقه‌مندان حوزه زن و خانواده می‌توانند از طریق لینک‌های حضور در نشست‌های علمی از این برنامه‌ها استفاده نمایند.

حضور در نشست از طریق وبینار:

https://live.mou.ir/wrc

۳۱۳/۶۱

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha