جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
شورای نهادهای حوزوی کردستان

حوزه/ مسئله اقتصاد و معیشت یکی از دغدغه های اصلی جامعه است، لذا رفع این مهم باید از اولویت های نخست مسئولان و به ویژه دولتمردان باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، هجدهمین جلسه نهادهای حوزوی کردستان امروز در سالن جلسات مرکز خدمات حوزه علمیه این استان برگزار گردید.

در این نشست، حجت الاسلام و المسلمین عباس عربیان، مدیر حوزه علیمه کردستان؛ حجت الاسلام علی حسینی فر، رئیس مرکز خدمات حوزه علمیه استان؛ حجت الاسلام مختارنیا به نمایندگی از اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان؛ حجت الاسلام هادی صالحی فر، نماینده حوزه علمیه خواهران استان؛ حجت الاسلام نبوی، مدیر مدرسه سفیران خاتم الانبیاء (ص) سنندج و علی اصغر دریایی نماینده دفتر سیاسی و اجتماعی حوزه های علمیه در استان کردستان حضور داشتند.

در این جلسه، حجت الاسلام و المسلمین عربیان ضمن ارائه گزارشی از وضعیت مدارس علمیه استان، اظهار داشت: امروز مسئله اقتصاد و معیشت یکی از دغدغه های اصلی جامعه است، لذا رفع این مهم باید از اولویت های نخست مسئولان و دولت باشد.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان ادامه داد: در بحث معیشتی نیز باید حمایت هایی از اساتید حوزوی و طلاب داشته باشیم که در وضعیت نامناسبت اقتصادی امروز بیشتر از این تحت فشار نباشند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به اغتشاشات اخیر در کشور اشاره کرد و بیان داشت: ماهها و شاید سالها دشمن مترصد چنین جرقه ای بود و همه دیدیم که بعد از چند ساعات گروه های ضدانقلاب و برانداز خود را به میان مردم رساندند و چنین فاجعه و خسارتی را به اموال عمومی و دولتی رساندند.

مدیر حوزه علمیه کردستان افزود: کسانی که اگر دغدغه گرانی بنزین دارند، چرا اموال عمومی و شخصی یا حتی مساجد و حوزه های علمیه را تخریب و آتش می زنند؟!

فتنه های دیگر در راه است

در ادامه این نشست، حجت الاسلام حسینی فر، رئیس مرکز خدمات حوزه علمیه کردستان نیز با اشاره به اینکه اغتشاشات اخیر در داخل توسط دشمنان مدیریت و رهبری می شد، بیان داشت: درایت، زمان شناسی و بینش رهبری در کنار بصیرت ملت ایران این فتنه بزرگ و همه گیر را بعد از ساعاتی خاموش کرد.

رئیس مرکز خدمات حوزه علمیه کردستان افزود: با این وجود باید بدانیم و آگاه باشیم که فتنه های دیگر علیه این ملت و نظام در راه است، لذا هوشیاری و بینش خود را باید حفظ کنیم.

فتنه آبان آخرین فتنه دشمنان نبود

در ادامه این جلسه، علی اصغر دریایی، نماینده دفتر سیاسی و اجتماعی حوزه های علمیه در  کردستان اظهار داشت: در 4 دهه گذشته ملت ایران شاهد انواع و اقسام توطئه ها و فتنه های دشمنان بوده است و بی شک فتنه آبان ماه نه اولین و نه آخرین فتنه دشمنان علیه این نظام اسلامی خواهد بود.

وی اظهار کرد: ملت ایران در تمامی فتنه ها، روحیه انقلابی، ولایتمداری و بصیرت خود را به خوبی نشان داده اند که مایه امید برای همه دوستداران نظام و امت اسلامی است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha