پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
اینستاگرام

حوزه/ اینستاگرام در اقدامی غیرحرفه ای و کینه توزانه پست سید حسن نصرالله درباره اتفاقات اخیر لبنان و پست سردار قاسم سلیمانی را از صفحه خبرگزاری حوزه حذف کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین سید حسن نصرالله در سخنرانی خود به مناسبت اربعین حسینی در تاریخ بیست و هفتم مهرماه ۱۳۹۸ گفته بود: برخی از مسئولان سیاسی در لبنان در وضعیت موجود از پذیرفتن مسئولیت شانه خالی می‌کنند و تبعات را به گردن دیگران می‌اندازند؛ مهم‌ترین نتیجه‌ای که از اعتراضات مردمی طی ۲ روز گذشته می‌گیریم این است که مردم  زیر بار مالیات‌ها و هزینه‌های جدید نمی‌روند و  نیاز به مدیریت درست و کاربردی دارند؛ اگر وقت آن برسد که حزب الله به خیابان بیاید، ما را در خیابان خواهید دید و همه معادلات تغییر خواهد کرد.

صفحه اینستاگرامی خبرگزاری حوزه پس از سخنان سید حسن نصرالله، عکس نوشته ای از سخنان دبیرکل حزب الله لبنان منتشر کرد که اینستاگرام در اقدامی غیر حرفه ای و کینه توزانه پست مربوط به این خبر را از صفحه خبرگزاری حوزه حذف کرد.

همچنین اینستاگرام پست دیگر حوزه نیوز که عکس نوشته ای از سخنان سردار سلیمانی در «همایش رسالت های حوزه و گام دوم انقلاب اسلامی» بود را نیز حذف کرد.

پست دیگری که اینستاگرام به تازگی از صفحه رسانه رسمی حوزه های علمیه حذف کرده است، فیلم مربوط به سید حسن نصرالله است که گفته بود: «امام خامنه ای را تنها نخواهیم گذاشت.

این اولین باری نیست که اینستاگرام پست های خبرگزاری حوزه را حذف می کند و در سال گذشته نیز شبکه اینستاگرام در اقدامی معنادار و کینه توزانه عکس مربوط به دیدار حجت الاسلام والمسلمین سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان با آیت الله العظمی نوری همدانی را حذف کرد.

با کلیک بر روی هر عکس، به صفحه اصلی خبر آن منتقل خواهید شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha