پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
ج تبليغ

حوزه/ جلسه مبلغان مدارس امین شهرستان یزد با حضور معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه یزد و معاون پرورشی ناحیه دو آموزش و پرورش یزد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از یزد، جلسه مبلغان مدارس امین شهرستان یزد با حضور حجت‌الاسلام حسینی‌پور معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه یزد و آقای بیشمار معاون پرورشی ناحیه دو آموزش و پرورش استان برگزار شد.

در این جلسه، حجت‌الاسلام سیدمحمدمحسن حسینی‌پور ضمن تشکر ‌از همکاری آموزش و پرورش و مبلغان در زمینه اجرای مطلوب طرح، به بیان راهکارهایی جهت همکاری بیشتر مبلغان و کادر مدارس پرداخت و نکاتی را در این زمینه مورد اشاره قرار داد.

در ادامه، بیشمار معاون پرورشی و تربیت بدنی مدیریت آموزش و پرورش ناحیه دو یزد، هدف از تشکیل این جلسه را بیان مسائل و مشکلات مربوط به مبلّغین اعلام کرد و نقش مبلّغین در مدارس را با توجّه به مسائل و مشکلات روز جامعه امروزی بسیار حساس دانست.

وی از مبلّغین خواست با برنامه‌ریزی صحیح، دانش آموزان را علاوه بر مسائل مذهبی و اعتقادی،  در زمینه های مختلف فرهنگی در برابر هجمه‌های دشمنان تربیت و تجهیز کنند.

همچنین خانم ضیایی، کارشناس‌مسئول فرهنگی، هنری مدیریت آموزش و پرورش ناحیه دو یزد ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مبلّغین، میزان رضایت دانش‌آموزان و والدین مدارس طرح امین را بسیار خوب ارزیابی کرد.

در پایان مبلغان به بیان مشکلات، انتقادات و پیشنهادات خود پرداختند و  در جهت پیشبرد اهداف طرح مدارس امین نظراتی را مطرح نمودند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha