پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
دارالافتاء مصر

حوزه/ دیدبان اسلام هراسی وابسته به دار الافتای مصر، تعرض خشونت آمیز، بد رفتاری و رفتار نژاد پرستانه علیه دانش آموزان مسلمان انگلیس را محکوم کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، دیدبان اسلام هراسی گفت: یک دانش آموز مسلمان به هنگام بازگشت از مدرسه توسط یک زن انگلیسی در اتوبوس مورد ضرب و شتم قرار گرفته و آن زن تلاش کرد که دختر مسلمان را با حجابش خفه کند.

این مرکز افزود: این اتفاق زمانی رخ داد که یک مسافر ۴۰ ساله اقدام به مسخره کردن دختر مسلمان و اهانت به او با عبارات نژادپرستانه و الفاظ زشت کرده است و آن دختر زمانی که خواست از خودش دفاع کند، یک زن چهل ساله با ضربات شدید این دختر را کتک زده و پس از به زمین زدن، او را از اتوبوس بیرون انداخت و تلاش کرد دختر را به وسیله حجابش خفه کند.

کلیپی که در شبکه ها منتشر شده، نشان می دهد که عابران و مسافران سعی کرده برای کمک به دانش آموز مسلمان دخالت کنند، امّا آن مرد و زن اقدام به تهدید نمودند.

دیدبان اسلام هراسی پیشتر در بیانیه ای به تعرض به دانش آموز دبیرستانی در کالیفرنیا و گسترش افکار مسمومی که مسلمانان را هدف قرار می دهد، اشاره کرده بود.

این مرکز در پایان بیانیه خود به رشد اعمال نژاد پرستانه و تبعیض علیه دانش آموزان هشدار داد و خواستار مقابه با این جنایت ها شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha