جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
غذارسانی مردان مسلمان استرالیایی برای بازماندگان آتش سوزی

حوزه/ چهار مرد مسلمان استرالیایی که چندی پیش با کمک رسانی به بازماندگان آتش سوزی های جنگل ها خبرساز شدند، بار دیگر با بار غذایی برای کمک رسانی به حرکت درآمدند.

 به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از دیلی میل، گروهی از مردان مسلمان استرالیایی که میزبان غذای رایگان برای بازماندگان آتش سوزی در جنگل ها بودند، بار دیگر دست به کار شدند. آن ها 5 ساعت تا ساحل را رانندگی کردند تا به ساکنان روستایی غذا بدهند.

چهار مرد مسلمان در ماه گذشته زمانی که از سمت سیدنی به نیوساوت ولز را در میانه سواحل شمالی به سمت مکان های آتش سوزی جنگلی رانندگی کردند، تا به بازماندگان آتش سوزی رسیدگی کنند، خبرساز شدند.

آنها قبل از طلوع آفتاب روز شنبه ، خانه های خود را در لییدکب ، واقع در غرب سیدنی  ترک کردند و با 30 کیلو کالباس و گوشت ، رول نان و 30 جعبه آب به سمت روستاییان نیازمند بروند.

صدها نفر از ساکنان ویلاوارین و بلبروک برای این رویداد شرکت کردند و از مردان برای سخاوت شان تقدیر کردند

 یکی از ساکنان محلی گفت: آن ها شهروندان واقعی استرالیایی و قهرمانان حقیقی هستند! انسان هایی فوق العاده!

بسیاری از کاربران شبکه های اجتماعی نیز سخاوتمندی این مردان استرالیایی و روحیه اجتماعی آنان را ستوده و از آن ها به خاطر کمک به قربانیان آتش سوزی قدردانی کردند.

 لازم به ذکر است درحالی که بسیاری جوامع روستایی در پی خشکسالی ها و آتش سوزی های اخیر در استرالیا با مشکلات عدیده ای دست و پنجه نرم می کنند، بسیاری از سازمان های اسلامی تاکنون به کمک آنان شتافته اند.  

در اوایل ماه نوامبر ، یک شهر کوئینزلند جنوبی کمک مالی عظیم از تن یونجه از موسسه خیریه مسلمان کمک استرالیا دریافت کرد.

سال گذشته در روز عید قربان ، بیش از 30،000 مسلمان استرالیایی در سیدنی جمع شدند تا برای باران دعا کنند و به آنچه به عنوان بدترین خشکسالی در تاریخ استرالیا نام گرفته بود پایان دهند.

در سال 2016 ، تعداد زیادی از پناهندگان مسلمان داوطلب شدند تا در نجات جوامع از آتش سوزی های خطرناک ، در منطقه ای با کمبود داوطلبان آتش نشانی کمک کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha