پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
تصاویر/ مراسم آغاز سال تحصیلی جامعةالمصطفی العالمیة

حوزه/ با توجه به مجوز وزارت علوم ماداگاسکار مبنی بر ارائه دروس دینی در کنار دروس دانشگاهی، افراد همزمان دروس دینی را فرامی‌گیرند و در کنار مدرک دانشگاهی، مدرک کاردانی معارف اسلامی ارائه خواهد شد.

 دکتر سیدمهدی طاهری مدیر منطقه‌ای جامعةالمصطفی در ماداگاسکار، سیشل، موریس، کومور و رئونیون، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، از پذیرش دانشجو در رشته‌های مدیریت، علوم قرآن، زبان عربی، زبان فارسی و تاریخ اسلام، در این مدیریت خبر داد.

وی با بیان اینکه این رشته‌ها در و بخش خواهران و برادران در شهر آنتاناناریو برگزار می‌گردد، اظهار داشت: افراد پس از دانش‌آموختگی، مدرک مورد تأیید  وزارت علوم ماداگاسکار را دریافت خواهند کرد.

آقای طاهری افزود: با توجه به مجوز وزارت علوم ماداگاسکار مبنی بر ارائه دروس دینی در کنار دروس دانشگاهی، افراد همزمان دروس دینی را فرامی‌گیرند و در کنار مدرک دانشگاهی، مدرک کاردانی معارف اسلامی ارائه خواهد شد.

مدیر منطقه‌ای جامعةالمصطفی، در ادامه، از بهره‌مندی دانشجویان در این مرکز از امکاناتی مانند خوابگاه، تغذیه، کتابخانه تخصصی و اتاق رایانه سخن به میان آورد و تصریح کرد: در این دوره، بهترین استادان دانشگاهی ماداگاسکار و استادان دانش‌آموخته ایران به تدریس خواهند کرد.

 طاهری ادامه داد: افراد متقاضی تا 20 دسامبر فرصت ثبت نام دارند و پس از بررسی مدارک، افراد در کنکور کتبی و مصاحبه شرکت می‌کنند تا افراد برتر پذیرش شوند.

وی، در پایان، خاطرنشان ساخت: زمان دقیق کنکور کتبی و مصاحبه، پس از ثبت نام و به حد نصاب رسیدن متقاضیان در رشته‌های مختلف خواهد بود و کلاس‌ها نیز پس تعطیلات سال میلادی آغاز خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha