پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
علی بخشی

حوزه/ استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه ایجاد فرقه های ضاله و منحرف در جهان اسلام با هدف تضعیف این انقلاب اسلامی انجام می گیرد، گفت: متاسفانه استعمار انگلیس در قرن های اخیر تلاش های بسیاری برای ایجاد تفرقه در بین امت اسلام داشته است و نتیجه این تلاش آنان تشکیل وهابیت، شیعه انگلیسی، جریان های سلفی،  تکفیری و... می باشد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از کردستان، حجت الاسلام علی بخشی، امروز در جمع فرماندهان و پرسنل ارتش در سنندج اظهار داشت: در دوران انقلاب اسلامی بارها شاهد تکرار فتنه ها، دسیسه ها و توطئه های بزرگ و کوچک دشمنان علیه این ملت و نظام بوده ایم.

این استاد حوزه و دانشگاه ادامه داد: در فتنه اخیر نیز به خوبی دستان پشت پرده کشورهای متخاصم، ضدانقلاب و عناصربرانداز مشخص بود.

وی با اشاره به اینکه دشمن برنامه ها و البته امیدهای زیادی برای اغتشاشات اخیر در ایران داشت، عنوان کرد: متاسفانه برخی از کشورهای مستکبر و حتی برخی از کشورهای حاشیه خلیج فارس تاب و تحمل دیدن اقتدار و امنیت در داخل ایران را ندارند، لذا دست به هر کاری می زنند که این امنیت را در کشور از بین ببرند.

حجت الاسلام بخشی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه ایجاد فرقه های ضاله و منحرف در جهان اسلام با هدف تضعیف این انقلاب اسلامی انجام می گیرد، بیان کرد: متاسفانه استعمار انگلیس در قرن های اخیر تلاش های بسیاری برای ایجاد تفرقه در بین امت اسلام داشته است و نتیجه این تلاش آنان تشکیل وهابیت، شیعه انگلیسی، جریان های سلفی،  تکفیری و... می باشد.

این استاد حوزه و دانشگاه عنوان کرد: با این وجود باید بدانیم که این گروهک های تروریستی که به نام اسلام و به کام غرب کار می کنند نه شیعه هستند و نه سنی، بلکه عده ای خودفروخته و دشمن بشریت می باشند.

حجت الاسلام بخشی در ادامه سخنان خود اظهار داشت: حال که داعش از بین رفته است و بهانه ای برای حضور نیروهای بیگانه در منطقه نیست بی گمان دشمنان اسلام به دنبال دسیسه ای دیگر برای حضوری مجددا در منطقه هستند.

وی در پایان سخنان خود گفت: لذا هر لحظه باید انتظار ظهور گروه ها و نحله های منحرف در منطقه را داشته باشیم که این گروهک ها همه برای ایجاد حاشیه امن برای بقای حیات رژیم صهیونیستی می باشند.

گفتنی است که حجت الاسلام علی بخشی؛ استاد حوزه و دانشگاه به دعوت دفتر سیاسی و اجتماعی حوزه های علمیه و نیز حوزه علمیه کردستان سفر چند روزه به این استان داشته اند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha