چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
آموزش های ارتقاء رفاه اجتماعی برای پیشوایان مسلمان در غنا

حوزه/ در راستای سمینار سالانه رهبران مذهبی با عنوان «ارتقاء رفاه اجتماعی» ، 10 پیشوای مذهبی و امام جماعت در آکرا، در کلاس های آموزش های پیشرفته حقوق بشر شرکت کردند.

  به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از آژانس خبری غنا، 10 پیشوا و روحانی مسلمان در آکرا، پایتخت غنا در غرب آفریقا، برای ارتقاء رفاه اجتماعی، تحت آموزش های پیشرفته حقوق بشر قرار گرفته اند.

این دوره آموزشی 10 روزه که در مرکز آموزش توستان در شهرداری تیاس برگزار می شود ، بخشی جدایی ناپذیر از سمینار سالانه رهبران مذهبی است که از سال 2015 آغاز شد.

حدود 587 نفر از 49 کشور در سراسر جهان تاکنون در 27 جلسه از مارس 2015 تا به امروز ، با حضور 106 رهبر مسلمان غنائی (مرد و زن) از این آموزش ها بهره مند شده اند.

سمینار امسال با موضوع:  «ارتقاء رفاه اجتماعی» و به منظور شناسایی مرزها و راهبردهای جدید در جوامع اسلامی ، با تمرکز بر رهبران مذهبی و سنتی به عنوان عوامل تغییر اجتماعی، برگزار گردید.

 شرکت کنندگان شامل؛ رهبران سازمان های مختلف جامعه مدنی مسلمانان ، روسای سازمان های غیرانتفاعی ، سران سنتی ، ائمه جماعت ، واعظان زن  و جوانان مسلمان بودند.

شرکت کنندگان موضوعات مختلفی راجع به موضوع سمینار از قبیل؛ نظریه های رفاهی ، توانایی الهامب خشی ، نقش های زن و مرد، ناهنجارهایی اجتماعی، حل مسئله جمعی ، ابزارهای حقوق بشری و همسان سازی حقوق بشر با دین را به بحث و بررسی گذاشتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha