چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
غلامرضا قندهاری

حوزه/ حجت الاسلام قندهاری گفت: تبیین حماسه ۹ دی از اهمیت بالایی برخوردار است و این مسئله باید در تمامی دانشگاه ها، مدارس، مساجد و ادارات اجرایی شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، حجت الاسلام غلامرضا قندهاری، در نشست هماهنگی و برنامه ریزی یوم الله ۹ دی و ستاد گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، به میزبانی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان، اظهار داشت: با توجه به حوادث و اغتشاشات اخیر در کشور حضور گسترده و پرشکوه مردم در یوم الله ۹ دی اهمیت بسیار فراوانی دارد و هر زمان ملت شریف ایران با بصیرت در صحنه حضور داشتند حماسه آفرین شدند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان تصریح کرد: تبیین حماسه ۹ دی نیز از اهمیت بالایی برخوردار است و این مسئله باید در تمامی دانشگاه ها، مدارس،  مساجد و ادارات اجرایی شود.

وی افزود: در اغتشاشات اخیر آمریکا دشمن بزرگ ملت ایران و ایادی استکبار به صورت برنامه ریزی شده قصد نابودی نظام الهی مقدس جمهوری اسلامی ایران را داشتند اما مردم با بصیرت ایران این فتنه را در هم شکستند و با حضور با شکوه در یوم الله ۹ دی نیز کمر فتنه را در هم می شکنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha