جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
غلامرضا قندهاری - سمنان

حوزه/ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان از اجرای برنامه‌های متنوع در دهه بصیرت با استفاده از ظرفیت فضای مجازی خبر داد.

حجت الاسلام غلامرضا قندهاری، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در سمنان، با اشاره به برنامه های گرامیداشت دهه بصیرت در سطح استان سمنان اظهار داشت: امسال یوم‌الله ۹ دی با شعار «بصیرت فاطمی، ولایتمداری و مقاومت علوی» با توجه به مناسبت‌های مختلف در ۱۰ روز اجرا خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان با اشاره به مناسبت‌های گرامیداشت یوم الله ۹ دی، ۱۳ دی روز شهادت شهید سپهبد سلیمانی، آغاز مقابله با فتنه استعماری کشف حجاب، ۱۸ دی روز حمله به پایگاه‌های آمریکا در عراق، ۱۹ دی روز قیام مردم قم، اربعین شهادت محسن فخری زاده و ایام فاطمیه تصریح کرد: در راستای بزرگداشت این مناسبت‌ها در کشور ۹ الی ۱۹ دی ماه به عنوان دهه بصیرت و میثاق با ولایت معرفی شد.

وی با اشاره به شرایط خاص کرونایی گفت: امسال با توجه به این شرایط، برنامه‌های آیینی و ملی دچار تغییر شده و نمی‌توان بهره‌برداری لازم و همگانی را از این برنامه‌ها داشته باشیم.

حجت الاسلام قندهاری خاطرنشان کرد: با توجه به شیوع کرونا و ممنوعیت برگزاری مراسمات تجمعی، برنامه های ویژه مناسبت های دهه بصیرت و میثاق با ولایت با بهره گیری حداکثری از رسانه ملی و رسانه ها و فضای مجازی برگزار می شود.

وی گفت: باید فعالان رسانه‌ای و فرهنگی و فضای مجازی در این مسیر همراه و مانند گذشته یاریگر این شورا باشند تا نسل مؤمن و انقلابی حضور پررنگ‌تری در این فضا داشته باشد و اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی برنامه‌ها در این فضا مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha