دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
گفت و گو با استاد حوزه به مناسبت ۹ دی

حوزه/ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان گفت: مردم این استان همراه با سراسر کشور در این گرامیداشت حماسه ۹ دی‌ماه حضوری گسترده خواهند داشت.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، حجت‌الاسلام غلامرضا قندهاری، در جمع خبرنگاران، با اشاره به ویژه برنامه های سالروز حماسه نهم دی‌ماه در سطح استان سمنان، اظهار داشت: در سمنان مراسم گرامیداشت نهم دی‌ماه در مسجد المهدی (عج) هم‌زمان با روز هفتم دی‌ماه برگزار شد همچنین مراسمی هم‌زمان با نماز مغرب و عشاء روز هشتم دی‌ماه ۹۸ نیز به میزبانی بیت الزهرا (س) سمنان پیش‌بینی شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان تصریح کرد: تجمع مردمی به مناسب ۹ دی‌ماه در سمنان نیز هم‌زمان با روز نهم دی‌ماه ۹۸ با حضور پرشور مردم در میدان امام خمینی (ره) با سخنرانی حجت‌الاسلام و المسلمین تقوی نماینده ولی‌فقیه در وزارت جهاد کشاورزی برگزار خواهد شد.

وی افزود: مراسم بزرگداشت حماسه ۹ دی همچنین هم‌زمان با ساعت ۱۰ صبح هشتم دی‌ماه ۹۸ در سالن هلال‌احمر، ساعت ۹ صبح در کانون بسیج با سخنرانی محسن پاک آئین، ساعت ۹ صبح در حوزه امام جعفر صادق (ع) با سخنرانی حجت‌الاسلام دیباجی و ساعت ۱۰ صبح با سخنرانی حجت‌الاسلام رائجی در سالن همایش‌های شرکت نفت برنامه‌ریزی شده است.

حجت‌الاسلام قندهاری خاطرنشان کرد: مراسم دیگری نیز در شاهرود هم‌زمان با روز هشتم دی‌ماه ۹۸ به میزبانی کانون شهید بهشتی، مدرسه قلعه و سالن شقایق‌های کانون بسیج با سخنرانی پاک آئین و رایجی برگزار شد و همچنین در روز نهم دی‌ماه نیز مراسم گرامی داشت سالروز این حماسه در روستای قلعه‌نو خرقان ساعت ۱۵ با سخنرانی حجت‌الاسلام رایجی و تجمع مردمی هم‌زمان با ساعت ۱۰ صبح در خیابان ۲۲ بهمن با سخنرانی حبیب زاده معاون سیاسی سازمان بسیج کل کشور برگزار می‌شود.

وی افزود: مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی در شاهرود همچنین با برگزاری سخنرانی حجت‌الاسلام قندهاری در مسجد امام حسن عسگری (ع) هم‌زمان با نماز مغرب و عشای شامگاه نهم دی‌ماه و سخنرانی دکتر منگلی استاد علوم سیاسی هم‌زمان با روز یازدهم دی‌ماه ۹۸ در مسجد شهرک دانشگاه برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان، گفت: در دامغان نیز مراسم نهم دی‌ماه با تجمع مردمی ساعت ۱۰ صبح روز ۹ دی در محل امامزادگان جعفر (ع) و محمد (ص) با سخنرانی حجت‌الاسلام نصیری فرد مسئول بسیج اساتید دانشگاه‌های کشور و برگزاری مراسم ۹ دی در گلزار شهدای گمنام هم‌زمان با شامگاه هشتم دی‌ماه ۹۸ با سخنرانی حجت‌الاسلام سید جعفری مسئول عقیدتی لشکر ۵۸ تکاور ذوالفقار شاهرود همراه خواهد شد.

حجت‌الاسلام قندهاری گفت: در میامی سه مراسم هم‌زمان با روزهای هشتم و نهم دی‌ماه در مسجد امام حسن مجتبی (ع) مسجد جامع مدرسه شهید طاهری برنامه‌ریزی شده و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز مسابقه ادبی نوشتن خلاق با موضوع نام‌هایی به رهبری را برگزار کرده است.

وی افزود: تجمع مردمی به مناسبت یوم‌الله نهم دی در گرمسار ساعت ۱۰ صبح روز ۹ دی‌ماه در گلزار شهدا برگزار می‌شود و مراسم گرامی داشت این روز همان شب در مسجد جامع با سخنرانی سردار حسن‌زاده فرمانده سپاه سید الشهدا استان تهران برگزار می‌شود. مهدی‌شهری‌ها نیز مراسم گرامیداشت یوم‌الله نهم دی را در مسجد پامنار با سخنرانی امیر سرتیپ فولادی رئیس حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش جمهوری اسلامی هم‌زمان با نماز مغرب و عشا برگزار خواهند کرد. در آرادان هم مراسم گرامیداشت یوم‌الله نهم دی در مسجد صاحب‌الزمان (عج) و با سخنرانی امام‌جمعه هم‌زمان با نماز ظهر و عصر برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان، از برگزاری تجمع مردمی به مناسبت یوم‌الله نهم دی در سرخه در میدان ولی‌عصر (عج) هم‌زمان با ۹ دی‌ماه و در ساعت ۱۰ صبح خبر داد و بیان کرد: یک مراسم دیگر هم هم‌زمان با نماز مغرب و عشا در هیئت رزمندگان سید الشهدا (ع) برگزار می‌شود که سخنران آن سردار اهوازیان از فرماندهان دوران دفاع مقدس است. در درجزین نیز مراسم گرامیداشت یوم‌الله نهم دی ساعت ۱۰ صبح در مسجد قائم آل محمد (عج) با سخنرانی حجت‌الاسلام رحیمی برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام قندهاری بیان کرد: مراسم گرامیداشت یوم‌الله نهم دی در شهمیرزاد همراه با نماز مغرب و عشاء به میزبانی مسجد ولی‌عصر (عج)، در امیریه مراسم گرامیداشت یوم‌الله نهم دی ساعت ۱۱ صبح به میزبانی مسجد جامع در مراسم گرامیداشت یوم‌الله نهم دی همراه با نماز مغرب و عشاء در مسجد جامع در بسطام مراسم گرامیداشت یوم‌الله نهم دی همراه با نماز مغرب و عشاء در مسجد جامع، در مجن همراه با نماز مغرب و عشاء شامگاه ۹ دی با سخنرانی سردار افضلی و در بی ارجمند مراسم ۹ دی در حسینیه این شهر با سخنرانی حجت‌الاسلام احمدی امام‌جمعه بی ارجمند برگزار می‌شود.

وی افزود: مراسم ۹ دی همچنین در بکران، رویان، دیزج، دیباج و چندین نقطه دیگر استان سمنان نیز برگزار می‌شود لذا از همه مردم ولایتمدار استان سمنان می‌خواهیم تا بار دیگر با حضور در این مراسم تجدید بیعت خود را با ولایت به منصه ظهور برسانند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان در ادامه گفت: با توجه به حوادث و اغتشاشات اخیر در کشور حضور گسترده و پرشکوه مردم در یوم الله ۹ دی اهمیت بسیار فراوانی دارد و هر زمان ملت شریف ایران با بصیرت در صحنه حضور داشتند حماسه آفرین شدند.

حجت‌الاسلام قندهاری در ادامه افزود: تبیین حماسه ۹ دی نیز از اهمیت بالایی برخوردار است و این مسئله باید در تمامی دانشگاه‌ها، مدارس، مساجد و ادارات اجرایی شود.

وی بیان کرد: آمریکا در اغتشاشات اخیر به صورت برنامه ریزی شده قصد نابودی نظام الهی جمهوری اسلامی را داشت اما مردم با بصیرت ایران این فتنه را در هم شکستند و با حضور با شکوه در یوم الله ۹ دی نیز کمر فتنه را در هم می‌شکنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha