دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
دکتر صمد بهروز

حوزه / مسئول دبیرخانه دائمی وحدت حوزه و دانشگاه تبریز گفت: با پیشنهاد امام جمعه تبریز و شورای سیاستگذاری دبیرخانه، تصمیم بر این شد که همایش وحدت حوزه و دانشگاه سال بعد بصورت کشوری برگزار شود.

دکتر صمد بهروز، رئیس دانشگده الاهیات دانشگاه تبریز و مسئول دبیرخانه دائمی وحدت حوزه و دانشگاه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تبریز گفت: همایش سالانه وحدت حوزه و دانشگاه با حضور مدیران حوزه های علمیه و روسای دانشگاه های استان و اساتید حوزه و دانشگاه برگزار می شود.

وی ادامه داد: دبیرخانه دائمی وحدت حوزه و دانشگاه دو سال قبل طی تفاهم نامه‌ای بین مدیر حوزه علمیه آذربایجان شرقی و رئیس دانشگاه تبریز و با حمایت حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان شروع به کار کرده است.

بهروز ادامه داد: ارکان شورای سیاستگذاری ستاد وحدت حوزه و دانشگاه تبریز ، حجت الاسلام و المسلمین محمد علی آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان، حجت الاسلام و المسلمین احمد مطهری اصل مدیر حوزه علمیه استان، حجت‌الاسلام علی خدیوی مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌های آذربایجان شرقی، دکتر میررضا مجیدی رئیس دانشگاه تبریز و حجت الاسلام محمد انوری  مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ تبریز می باشند.

وی با تاکید بر اینکه وحدت حوزه و دانشگاه تنها مربوط به یک هفته نیست، ابراز داشت: با پیشنهاد امام جمعه تبریز و شورای سیاستگذاری دبیرخانه، تصمیم بر این شد که  فعالیت همایش وحدت حوزه و دانشگاه سال بعد بصورت همایش کشوری برگزار شود و پوستر آن هم امسال رونمایی شد.

مسئول دبیرخانه دائمی وحدت حوزه و دانشگاه تبریز اظهار کرد: طرح ها و مقالات برگزیده سال قبل، با پیگیری های دبیرخانه به کتاب تبدیل شد و امسال هم سعی بر این است که طرح و ایده های برگزیده، هر چه زودتر به کتاب تبدیل شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha