سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
تصاویر/ نشست سالانه امامت پژوهان مرکز تخصصی امامت اهل بیت(ع)

حوزه/در برنامه نشست سالانه امامت پژوهان مرکز تخصصی امامت اهلبیت(ع) فعالان دوره های آموزشی و پژوهشگران برتر این مرکز تقدیر شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، ، نشست سالانه امامت پژوهان مرکز تخصصی امامت اهل بیت(ع) شامگاه چهارشنبه با حضور آیات میلانی، مروی عضو شورای عالی حوزه های علمیه، حجت الاسلام والمسلمین نجم الدین طبسی و فضلا و طلاب حوزه علمیه قم در این مرکز تخصصی برگزار شد.

در قسمتی از این برنامه و در بخش تقدیر از فعالان پژوهشی مرکز تخصصی امامت اهلبیت(ع)، حجت الاسلام  حمیدرضا محمدی به عنوان استاد برتر امامت شناخته شد.

4 مقاله علمی پژوهشی، چهار مقاله علمی ترویجی، یک کتاب و مقاله نیز آثار حجت الاسلام سید مهدی موسوی بود که به عنوان پژوهشگر برتر شناخته شد.

مدیر پژوهشی نمونه که در مشاوره های ویژه به طلاب برای تدوین پایان نامه ها و دیگر خدمات، حجت الاسلام محمدحسین نصیری بود که از وی تقدیر به عمل آمد.

از میان پایان نامه های برگزیده، حجت الاسلام کریم مومنی به عنوان دارنده پایان نامه برتر شایسته تقدیر شناخته شد.

حجج الاسلام مرتضی مشکین باب، میثم شیاسی و محمود ارژنگ در دوره قم، حجج الاسلام علی سیفی، روح الله آهنگری و سید مصطفی میر دیلمی به ترتیب از اول تا سوم شدند.

در عرصه فعالیت های کلاسی در دوره هشتم حجت الاسلام علی رستمی شایسته تقدیر شناخته شد، در دوره نهم نیز حجت الاسلام قاسم پور و در دوره دهم حجت الاسلام سجاد آزاد تقدیر شدند.

در دوره آموزش های عمومی که در قم برگزار شده، سید امیرحسین حسینی تقدیر شد.

سید مصطفی سید صالحی و یدالله بهاری به عنوان خادم نمونه امامت شناخته شدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha