پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
سرمست

حوزه/ استاندار قم با بیان اینکه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در حوزه‌های پژوهشی و نظری آثار غنی و قابل توجهی را به خود اختصاص داده است، گفت: برای عرضه و بکارگیری این پژوهش‌ها باید به دنبال راهکارهای عملیاتی باشیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه، بهرام سرمست ظهر امروز در حاشیه بازدید از پنجمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم ضمن تقدیر از دست‌اندرکاران برگزاری این نمایشگاه و پدیدآورندگان محصولات پژوهشی و فناوری این دفتر در گفت و گویی اظهار داشت: کارهای با کیفیت و محتوای مطلوبی متناسب با نیازهای جدید دینی و مذهبی نسل جوان در نمایشگاه دفتر تبلیغات اسلامی انجام شده است که این دستاوردها قابل تقدیر است.

وی گفت: دستاوردهای پژوهشی و فناوری این نمایشگاه با جامعه دینی ما سازگاری دارد و پاسخگوی سؤالاتی است که در عرصه بین‌المللی برای به نمایش گذاشتن بنیان‌های نظری مطرح می‌شود.

استاندار قم با بیان اینکه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در حوزه‌های پژوهشی و نظری آثار غنی و قابل توجهی را به خود اختصاص داده است، تصریح کرد: برای عرضه و بکارگیری این پژوهش‌ها باید به دنبال راهکارهای عملیاتی باشیم.

وی افزود: در مرحله نخست افرادی که اهل پژوهش هستند، باید پژوهش‌های خود را بر اساس تقاضامحوری دنبال کنند و در این راستا به علایق و سلایق جامعه توجه داشته باشند.

سرمست خاطرنشان کرد: در سطح حوزه و دانشگاه نیز باید این عزم جزم شود که بر اساس نیازها به سمت چالش فکری و تولید آثار حرکت کنیم تا بتوانیم پاسخگوی مباحث زمانه خود در سطح ملی و بین‌المللی باشیم و این جایگاهی است که از قم انتظار می‌رود.

313/60

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha