پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام میراحمدی

حوزه/ دستاوردهای پژوهشکده علوم و اندشه سیاسی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی طی مراسمی با حضور جمعی از مسئولان دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در حاشیه پنجمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری دفتر تبلیغات اسلامی رونمایی شد.

 به گزارش خبرگزاری حوزه، ، حجت‌الاسلام والمسلمین منصور میراحمدی امروز در نشست دستاوردهای پژوهشکده علوم و اندشه سیاسی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی که در مرکز همایش‌های غدیر قم برگزار شد، با اشاره به اینکه مرجعیت علمی باید در جامعه اسلامی اثرگذار باشد، اظهار داشت: یکی از اهدافی که در این پژوهشکده دنبال می‌شود، اثرگذاری مرجعیت علمی است.

وی با تأکید بر اینکه همگان باید نسبت به موضوع دولت‌سازی مشارکت کنند، گفت: دولت سازی، سومین موضوع مهمی می باشد که به تصویب میز نظام سیاسی دفتر تبلیغات اسلامی رسیده است و امیدواریم با نگاه علمی و استفاده از آموزه‌های اسلامی پاسخگوی لازم و اثربخش را در این حوزه به سؤالات ارائه دهیم.

رئیس پژوهشکده علوم و اندیشه سیاسی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی تصریح کرد: موضوع ارزیابی توانمندی پژوهشکده‌ها با سنجه‌های پژوهشی مختلف از جمله آثار تهیه‌شده دنبال می‌شود اما علاوه بر این شاخص‌ها می‌توان یک شاخص دیگر را نیز اضافه کرد.

وی افزود: اگر بر این باور باشیم که هر سازمانی یک رسالت و اولویت‌هایی دارد، یکی از شاخص‌های ارزیابی پژوهشکده‌ها این است که بررسی کنیم پژوهشکده‌ها به چه میزان به رسالت‌ها و سیاست‌ها دست یافته‌اند.

حجت‌الاسلام والمسلمین میراحمدی با تأکید بر اینکه پژوهشکده علوم و اندیشه سیاسی یک هویت منسجم، ثابت و مستقل است، اظهار داشت: اگر بخشی از یک پژوهشکده موفق می‌شود، نشان از مشارکت و اهتمام بخش‌های مختلف پژوهشکده است.

خاطرنشان می‌شود، در این نشست از دستاوردهای پژوهشی پژوهشکده علوم و اندیشه سیاسی با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین نجف لک‌زایی «معاون پژوهش دفتر تبلیغات اسلامی و رئیس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی» رونمایی شد.

313/60

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha