جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
بحرین

حوزه/شیخ عبدالله الدقاق روحانی بحرینی گفت: در حال حاضر بیش از ۵ هزار بازداشت شده و زندانی در زندان های آل خلیفه به سر می برند و رفتارهایی که حکومت با زندانیان انجام می دهد بسیار خطرناک ، زننده و ناشایست هست.

به گزارش سرویس بین الملل حوزه، بحرین به  عنوان رکورد دار شمار زندانیان در بین کشورهای عربی، زندانیان را از حداقل حقوق قانونی محروم و زندان را به گور کسانی تبدیل کرده است که مرگ تدریجی را تجربه می کنند. یکی از بارزترین موارد سرکوب در بحرین بازداشت ظالمانه معترضان در زندان های بحرین است.

 زندانیان در آنجا تحت انواع شکنجه و تحقیر و هتک حرمت قرار می گیرند و حداقل حقوق زندانیان نیز تامین نمی شود.در همین راستا سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه با شیخ عبدالله الدقاق روحانی و معارض بحرینی به گفت و گو پرداخته است.

آل خلیفه به دنبال کسب حمایت آمریکا از طریق عادی سازی با اسراییل است

حجت الاسلام و المسلمین شیخ عبدالله الدقاق روحانی و معارض بحرینی با اشاره به شرایط سخت امنیتی در بحرین در گفت و گو با خبرنگار بین الملل حوزه گفت: شرایط امنیتی، به گونه ای است که  بحرین را به یک اردوگاه تبدیل کرده است و از سوی دیگر رژیم  آل خلیفه به دنبال ایجاد روابط با اسراییل هستند تا از این طریق حمایت آمریکا را کسب کنند.

اخراج و زندانی شدن در انتظار معترضان بحرینی

وی ادامه داد: ملت بحرین در غم و اندوه زندگی خود را سپری می کنند و به طور کلی هر کسی حرفی بزند به زندان می رود و یا باید به خارج از کشور فرار کند ، در واقع این خلاصه شرایط امنیتی در بحرین است.

وی با اشاره به شرایط زندانیان سیاسی در بحرین گفت: در حال حاضر بیش از ۵ هزار بازداشت شده و زندانی در زندان های آل خلیفه به سر می برند .

مدیر حوزه علمیه بحرینی ها در قم با اشاره به رفتارهای زشت زندانبانان با زندانیان سیاسی در زندان های بحرین گفت:  رفتارهایی که زندانبانان رژیم آل خلیفه با زندانیان انجام می دهند بسیار خطرناک و زننده و ناشایست هست.

شیخ عبدالله الدقاق در پایان گفت: با وجود چنین شرایط سختی که در بحرین توسط رژیم آل خلیفه برای مردم بحرین بوجود آمده است از خداوند متعال خواهان فرج و گشایش برای ملت بحرین هستیم .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha