شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
روح سبز ما! بهار ما! سلام

حوزه/ مدیرعامل به‌نشر از بازسازی و انتشار کتاب «روح سبز ما! بهار ما! سلام» شامل سروده هایی کودکانه به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، ، حسین سعیدی با بیان اینکه کتاب «روح سبز ما! بهار ما! سلام»، تولید گروه کودک و نوجوان انتشارات به‌نشر با عنوان «کتاب های پروانه» است، اظهار کرد: مجموعه اشعار این اثر به کوشش سید احمد میرزاده و سروده هایی از شاعران انقلابی با تصویرگری وحید خاتمی روانه بازار کتاب شده است.

وی با بیان اینکه مجموعه اشعار کتاب «روح سبز ما! بهار ما! سلام» برای رهبر فرزانه و گرانقدر انقلاب اسلامی سروده شده اند، افزود: «روح سبز ما! بهار ما! سلام» پیش از این در قطع رقعی و با تصویرگری متفاوت در دو نوبت و با مجموع تیراژ هشت هزار نسخه به چاپ رسیده است.

به گفته مدیرعامل به‌نشر گروه کودک و نوجوان به‌نشر از سال ۱۳۷۶ فعالیت خود را آغاز کرده است و در این مدت حدود سه هزار عنوان کتاب با تیراژ تولیدات هشت میلیون نسخه در موضوعات و قالب های ادبی متنوع منتشر کرده که این آثار در طول سه سال گذشته با تمرکز بر موضوعات دینی و ارزش های نظام ولایی به لحاظ کمی و کیفی رشد چشمگیری داشته است و با استقبال بسیار خوب مخاطبان رو به رو شده است.

وی یادآور شد: مجموعه اشعار کتاب «روح سبز ما! بهار ما! سلام» شامل سروده هایی از «حمید هنرجو»، «شاهین رهنما»، «سید سعید هاشمی»، «محمد عزیزی»، «افشین علاء» و «سید احمد میرزاده» می باشد که با عناوینی همچون آفتابی دیگر، باغ عاطفه، او…، مثل خنده پدر، دست های ما، دستی که بوی جبهه دارد، مدینه و تهران، دست خدا، آیینه ایمان و دعا که میکنی؛ از زبان فرزندان ایران اسلامی برای رهبری مهربان سروده شده اند.

سعیدی خاطرنشان کرد: بازسازی و چاپ کتاب شعر «روح سبز ما! بهار ما! سلام» با تصویرگری متفاوت در ۲۸ صفحه و قطع رحلی با شمارگان ۵۰۰ نسخه در دسترس علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی قرار دارد.

در چندین بیت از اشعار این کتاب می خوانیم: «حسینیه پر از فرشتگان بود؛ زلال اشک بچه ها روان بود/ کسی به غیر یا خدا نمی گفت؛ کسی خوش آمدی به ما نمی گفت/ کسی نمی شنید بوی خنده؛ دلش گرفته بود یک پرنده/ چقدر منتظر شدیم؛ اما؛ نبود مهربان ما، خدایا…/ که ناگهان دمید مثل خورشید؛ فرشته قشنگ شهر امید».

313/60

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha