جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام عباس عربیان-مدیر حوزه علمیه کردستان

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان کردستان گفت: در روزهای اخیر همه به عینه می بینیم که رسانه های دیداری، شنیداری و البته سایتهای خبری برون مرزی دشمن به دنبال دادن جانی دوباره به فتنه آبان ماه هستند و اخباری کذب از تعداد کشته ها اعلام می کنند که این مسئله، خبر از فتنه ای جدید در کشور می دهد.

حجت الاسلام و المسلمین عباس عربیان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان اظهار داشت: در این مدت شاهد هجمه وسیع، هماهنگ و البته ناجوانمردانه دشمنان علیه نظام، انقلاب، ملت و روحانیت هستیم.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان گفت: این هجمه های دشمن با استفاده از ضعف برخی از افراد ساده لوح در داخل کشور تقویت می شود، لذا باید بتوانیم که لایه های پنهان چهره دشمنان و البته رسانه های معاند را برای همه تبیین کنیم.

این استاد حوزه علمیه استان کردستان تاکید کرد: در مسئله بنزین همه به عینه دیدیم که سخنان مقام معظم رهبری در سال گذشته که فرمودند در سال 98 باید منتظر فتنه بزرگی باشیم عینیت یافت و دشمن با برنامه ریزی دقیق و نیز با استفاده از عوامل فریب خورده داخلی و البته با همکاری عوامل ضدانقلاب، سلطنت طلب و نیز حمایت سرویس های جاسوسی غربی ـ عربی زمینه فتنه ای بزرگ را در ایران مهیا کرد.

حجت الاسلام و المسلمین عربیان با تاکید بر اینکه دشمن به شدت از قدرت ایران در منطقه هراس دارد، عنوان کرد: بی شک فشارهای همه جانبه دشمن در 4 دهه گذشته هر کشور و ملتی را از پای در می آورد، ولی بصیرت و ولایتمداری مردم ایران این اجازه را به معاندان و دشمنان انقلاب نداده است.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان در ادامه به اشاره به افزایش بی سابقه تبلیغات رسانه ای دشمنان در هفته های اخیر، گفت: در بحث حادثه دردناک برای دو کولبه بر در مریوان رسانه های دشمن ادعای انسان دوستی نمودند و با بزرگ کردن مسئله و ربط دادن آن به نظام به دنبال ایجاد یک فضای مسموم بوده و هستند.

وی تصریح کرد: البته فوت این دو جوان مظلوم مریوانی در آن شرایط دلخراش مسئله کوچکی نیست و دولت و مسئولان استان باید پاسخگو باشند، ولی با این وجود نباید فریب اشک تمساح دشمنان در بحث فوت این دو جوان مریوانی را بخوریم که این خواسته و برنامه اصلی و قلبی دشمن است.

حجت الاسلام والمسلمین عربیان با تاکید بر اینکه در روزهای اخیر رسانه های دشمنان به صورت هماهنگ سعی در انتشار خبری واحد را داشته و دارند، گفت: در روزهای اخیر همه به عینه می بینیم که رسانه های دیداری، شنیداری و البته سایتهای خبری برون مرزی دشمن به دنبال دادن جانی دوباره به فتنه آبان ماه هستند و اخباری کذب از تعداد کشته ها اعلام می کنند که این مسئله، خبر از فتنه ای جدید در کشور می دهد.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان در ادامه عنوان کرد: در روزهای اخیر هم توهم دشمن دوچندان شده است و اینگونه می پندارد که ملت و مردم ایران در مسیر خواسته های آنان حرکت می کنند و چه زود فتنه ناکامش که به دست مردم در نطفه خفه شد را فراموش کرد.

حجت الاسلام والمسلمین عربیان بیان کرد: حال دشمن با استفاده از تمام توان و پتانسیل رسانه های خود فراخوان چهلم کشته شدگان فتنه آبان ماه را می دهد که این مضحک ترین خروجی شبکه های معاند است که هنوز بعد از 40 سال شکست های پی در پی خسته نشده اند.

وی با تاکید بر اینکه تحریک مردم برای ایجاد اغتشاش تنها با هدف تضعیف انقلاب و تبدیل ایران به عراق و سوریه دیگری است، اظهار داشت: خوب به یاد داریم که سال گذشته محمد بن سلمان وهابی علنا اعلام کرد که به دنبال کشاندن ناامنی ها به داخل ایران است و مدرکی از این بهتر و محکم تر از این که دشمنان به دنبال فتنه گری در کشور هستند؟!.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان در پایان سخنان خود گفت: تاریخ این کشور و دیگر کشورها نشان داده است که استکبار و ابرقدرتها هرگز دلسوز کسی نیستند و اگر هم دایه مهربان تر از مادر می شوند یا منفعتی دارند و یا اینکه احساس خطر می کنند و امروز نیز دلسوزی دشمنان برای ملت همین داستان تکراری دشمن است و ملت ایران هرگز فریب این جنگ روانی دشمنان را نخورده و نمی خورند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha