پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024

حوزه/ به همان میزان که شکنجه و حبس شیخ زکزاکی اذهان عمومی را آزرده می کند، سکوت مرگبار مجامع بین المللی در قبال این جنایت، آتش درون انسان را شعله‌ور تر می نماید.

به گزارش خبرگزاری حوزه، متن کامل بیانیه مجموعه های بسیج مدارس حوزه علمیه قم در محکومیت حبس غیر قانونی شیخ ابراهیم زکزاکی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
«و اذا ابتلی ابراهیم ربه بکلمات فاتمهن قال انی جاعلک للناس اماما» (بقره/۱۲۴)

 گویی خداوند متعال اراده کرده است بندگان خاص الخاص خود را در کوره ابتلائات آزمایش کرده و به مدد استقامت آن ها در برابر ناگواری ها، وظیفه امامت و رهبری جامعه را به آنان تفویض کند.

همان طور که ملت عزیز مستحضر هستند، خبر انتقال رهبر شیعیان نیجریه «شیخ ابراهیمزکزاکی» به زندانی غیر عادی، در حالی منتشر می شود که وضعیت جسمی وسلامتی ایشان به دلیل شکنجه های شدید سر سپردگان به طواغیت زمان در حالت بحرانی قرار دارد.

دولت نیجریه باید هر چه سریعتر به‌وضعیت‌موجود خاتمه داده و شرایط معالجه، درمان و آزادی این رهبر دینی را فراهم نماید.

به همان میزان که شکنجه و حبس شدن شیخ زکزاکی اذهان عمومی را آزرده می کند، سکوت مرگبار مجامع بین المللی در قبال این جنایت، آتش درون انسان را شعله‌ور تر می نماید.

طبعا در این شرایط، از دستگاه دیپلماسی، دولت ‌و شخص‌وزیر امور خارجه انتظار می رود تا با استفاده از ظرفیت های دیپلماتیک ایران و کشور های اسلامی و نهاد های بین المللی، برای نجات آن عالم مجاهد از این وضعیت ناگوار، پیگیری های لازم را انجام داده و هر چه سریعتر افکار عمومی وتمامی دغدغه‌مندان را در جریان اقدامات صورت گرفته قرار دهند
و السلام علیکم و رحمت الله و برکاته»

313/32

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha