جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
بازدید از کلیسا

حوزه/ گروهی به نمایندگی از حزب الله لبنان همزمان با برپایی جشن میلاد حضرت مسیح، ضمن بازدید از کلیساهای شهر صور، میلاد حضرت مسیح(ع) را به مسیحیان این کلیساها تبریک گفتند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری حوزه گروهی به نمایندگی از حزب الله لبنان شامل حسین جشی نماینده عضو فراکسیون مقاومت پارلمان، عبدالله ناصر مسئول منطقه جنوب در حزب الله و تعدادی از مسئولان حزبی همزمان با برپایی جشن میلاد حضرت مسیح در لبنان، ضمن بازدید از کلیساهای شهر صور، میلاد مسیح را به مسیحیان این کلیساها تبریک گفتند.

این بازدیدها از کلیسای روم کاتولیک آغاز شد و گروه حزب الله عید را به میخائیل ابرص اسقف این کلیسا و مسیحیان کاتولیک تبریک گفتند و اسقف میخائیل نیز اظهار امیدواری کرد که مردم لبنان از محبت و همبستگی بیشتری بهره مند شوند و از مسئولان حزب الله به خاطر این دیدار تشکر کرد.

گروه حزب الله پس از آن به کلیسای البحار رفتند و با استقبال اسقف های صور از جمله اسقف شکرالله نبیل روبرو شدند که در سخنان خود از اظهار محبت حزب الله به این کلیسا و تمام کشور قدردانی کرد و گفت: از ویژگی های لبنان این است که مسلمانان و مسیحیان عیدهای خود را باهم تقسیم می کنند.

حسین جشی از اعضای گروه حزب الله درباره این بازدید گفت: تمام لبنانی ها در شرایط کنونی باید به همکاری و تفاهم روی بیاورن تا با مسئولیت پذیری خود کشور را نجات دهند، زیرا این به سود همه است و این همان پیام حضرت مسیح و تمام انبیا است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha