پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
شیخ دعموش

حوزه/ شیخ علی دعموش تمامی طرف های سیاسی را مسئول مشارکت در مأموریت نخست وزیر جدید دانست و تأکید کرد: حزب الله با رویکردی مثبت با پرونده دولت تعامل می کند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، شیخ علی دعموش نایب رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان در مراسم میلاد حضرت عیسی (ع) که توسط حزب الله در مجتمع الرسول الاکرم (ص) برگزار شد، بر ضرورت همکاری همگی برای خروج از بحران کنونی کشور تأکید کرد.

وی خواستار تسریع در تشکیل دولت نجات بخش، منسجم و نتیجه بخش شد و گفت: دولت جدید باید بتواند بحران اقتصادی، مالی و اجتماعی لبنان را حل کند، لذا تشکیل این چنین دولتی منوط به همکاری خالصانه و دلسوزانه همگی برای نجات کشور است.

شیخ عموش تصریح کرد: محدود کردن نخست وزیر جدید، عدم همکاری با وی، فرار از مسئولیت ملّی، تحریک مردم و پیروی از اسلوب اختلافات سیاسی در رهایی از بحران کمکی نمی کند، بلکه بر پیچیدگی امور می افزاید و موجب نگرانی، نا به سامانی اوضاع و فروپاشی کشور می شود.

عضو ارشد حزب الله تمامی طرف های سیاسی را مسئول مشارکت در مأموریت نخست وزیر جدید و بهبود وضعیت معیشتی و اجتماعی و مالی دانست و تأکید کرد: حزب الله با رویکردی مثبت با پرونده دولت تعامل کرده و تمامی شرایط و امکانات لازم را برای خروج از بحران مهیا می کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha